כל הזיוף בפרצוף: עומרי חיון פותח פה על שי חי

12400653_10153629581957529_7845386556629649583_n
מצטער לבשר לכם את זה, אבל שי חי הוא לא אלירז שדה ובטח לא אחד ש"אומר את כל האמת בפרצוף". הכרתי אדם כמו שי חי, כזה שכל העולם היה נורא בעיניו, כל העולם המשיך אבל הוא נשאר מאחור, היה טוב יותר, מבין יותר. המזרחיים האלה, השירים שלהם בוא נגיד להם את האמת בפרצוף. האמת בפרצוף על הצבא והכיבוש, אותם דעות שנעלמו להם חמישה ימים בלבד אחרי תחילת העונה כי האמת בפרצוף הזו לא תתורגם להצבעות ב-SMS. אנחנו אוהבים לראות אותם רבים אחד עם השני לא על המדינה שלנו.

ולא אני לא אומר שדודו מעפולה הוא רמה גבוהה במיוחד, כנראה שבשלב מסוים גם לי לא היה כוח לסבול אותו אם הייתי סגור איתו בבית. אבל להטיל אימה? באיזה זכות אדם מסכים לעצמו לאיים באמצעות כוחניות על אדם אחר, מה כל כך קשה להבין שאתה רק בתוכנית ריאליטי? בימים האחרונים אפילו צפיתי יותר בערוץ 26, שומע אדם בגילו של שי חי מנסה להשלים עם זוגתו תניה במילים שכל בחורה אוהבת "אני ארסק לך את הראש על הכיור אם לא תדברי" אין, הוא פשוט הקסים אותי בצורה הזאת שאין מה לתאר.

תקראו לי מתחסד אבל האלימות הזאת שמפגין שי חי לא משעשעת אותי, לא נעימה לי והיא לא צריכה להיות משודרת. אם פעם התעצבנו על רוני וגילי מיילי שהסכימו להעליב אדם על רקע הנטיה המינית שלו היום זה בסדר להעליב כל עוד אתה לא עובר על החוקים. חוקים כתובים? נו אתם יודעים, קהילה גאה, אתיופים וערבים. החוקים האלה כבר לא תקפים לאדם שמרבית יומו עסוק בחיפוש אחרי הנקודה הכי חלשה של האדם מולו ומטיח את זה כל הזמן כאילו היה מחזיק בעמוד השידרה של האדם שמולו ומרסק אותו כל כמה דקות מחדש.

12410589_10153677066327529_5647377717196214972_n

שי חי הוא הרבה יותר גדול מתוכנית ריאליטי, הוא לא יכול להתמודד בתוכנית הזאת כי השקפת עולמו היא לא בריאה וכשאני אומר לא בריאה אני מתכוון לכך ששי חי הוא פשוט אדם שגדל אחר, שעבר אחרת והוא בטוח שכולם הם הרעים והוא רק צריך להוכיח להם את זה להגיד להם את האמת בפרצוף. שלמען האמת בכל פעם שהאמת הזאת מתקרבת לפרצוף שלו הוא מפוצץ הכל ובורח למילים הרעות. אדם אמיתי ואמיץ לא צריך להשפיל אחרים בשביל להעצים את עצמו.

אז נכון החרם שעשו עליו היה אולי הדבר הכי מכוער בריאליטי הישראלי בשנים האחרונות אבל לפני שאנחנו ממהרים לשפוט את המתמודדים האחרים עדיף שנשים את עצמנו בנעלים שלהם וכשאני שם עצמי בנעלים של החבר'ה האלו, אין לי כל ספק שלא הייתי שותק או רוצה בחברתו של אדם שמהיום הראשון רק צועק, מקלל מעליב ופוגע באחרים ללא שום סיבה. שי חי הוא הטוקבק האלים בפייסבוק זה שלא רואה כלום מלבד עצמו, קורא כותרת וקובע עובדה כי בתוך תוכו כנראה שהכול יותר רקוב ופחות סובלני, מלעצור רגע ולהקשיב, להבין שיש נפש חיה מולך.

זוכה "האח הגדול" אלירז שדה נגד שי חי "אדם פוגעני, דורסני דוחה – פסיכופט שלא היה צריך לעבור פסיכולוג" האזינו לקטע המלא וטקבקו את הדעה שלכם!

‎Posted by ‎עומרי חיון – פורטל חדשות הטלוויזיה והאינטרנט‎ on‎ יום רביעי 13 ינואר 2016

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן