אז למה שי חי לא הופתע שתניה גרבר נכנסה לבית?

neshika_WIDE_i
אנשי "האח הגדול" לא הסכימו לוותר על הדייר שי חי שאיים לפרוש מהתוכנית בכל יום מחדש. לפורטל עומרי חיון נודע כי חי ידע על ההפתעה בכניסתה של תניה גרבר לבhת בניגוד לחוקים של "האח הגדול".

לא מעט צופים שאלו אותנו מאז אתמול בערב, למה הדייר שי חי בכלל לא הופתע שתניה גרבר בת זוגו נכנסה לבית "האח הגדול". לפורטל עומרי חיון נודע כי יורם זק, עורך "האח הגדול" עבר על החוקים של הריאליטי (ולא אנחנו לא מדברים על הכנסת בת זוג של מתמודד אחרי שלושה שבועות) זק סיפר לחי שתניה עתידה להיכנס לבית.

המתמודד שי חי הוא המוביל בעונה השביעית של "האח הגדול", מה שאומר שהפקת התוכנית לא תסכים לוותר על הדייר הפופולרי שאיים לפרוש כל יום מחדש. לפורטל עומרי חיון נודע כי חי היה אמור לפרוש מהתוכנית בשבוע שעבר בשידור חי. אבל אז בהפקה החליטו להמשיך לעבור על החוקים ולתת לשי חי מסרים מהבית בניגוד לחוקים בחדר "האח הגדול" וכשזה לא הספיק לחי והוא עדין דרש לעזוב החליטו בהפקה להיכנס את תניה גרבר לריאליטי.

443

לנו נודע ששי חי לא היה מופתע מכניסתה של תניה לבית כי עורך התוכנית סיפר לו בחדר האח הגדול שבת זוגו בדרך לבית. תניה גם הופיעה בתעודת הזהות של שי חי ואפילו אז אמר חי לאנשי ההפקה שלבד הוא כנראה לא ישרוד בבית. מה שאומר שככה הצליחו בהפקת התוכנית גם לעבור על החוקים וגם להשאיר את הדייר החזק בבית בריאליטי. התערבות בריאליטי? זה ברור.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן