אילנה ראדה "שי יפרח משתמשת בתאיר אנחנו פוגעים ממנה"

tt
אמה של תאיר ראדה נפגעה מההשתתפות של שי יפרח, חברתה של בתה שנרצחה, בתוכנית האח הגדול: "לא היית צריכה לקחת את הסיפור של החברה שלך ולהיכנס איתו" היא שולחת מסר ברור להפקת האח הגדול ולדיירת שי מיקה יפרח.

בימים הקרובים יכנסו לבית "האח הגדול" דיירים חדשים (דיירת אחת מאד מפתיעה) אבל נראה שבהפקת "האח הגדול" חושבים הרבה יותר בגדול: לפורטל עומרי חיון נודע שגם שי מיקה יפרח, חברתה של תאיר ראדה ז"ל שהייתה עם תאיר ביומה האחרון עומדת לקבל הפתעה ועוד אדם שקשור לרצח תאיר ראדה ומכיר מקרוב את יפרח אולי יכנס לבית בשבועות הקרובים.

בשיחה על הפרשה בבית האח הגדול אמרה יפרח "הכול מלמעלה מאלוקים" אמא של ראדה לא אהבה את הדרך שהפקת התוכנית מדברת על הרצח. היום (חמישי) בשיחה עם אתר ynet אמרה אילנה ראדה, אנחנו פגועים ממנה. היא לא היתה צריכה להשתמש בסיפור של תאיר, כשגיליתי על הכניסה שלה, היא כבר היתה בתהליכים של הסגר"

עוד אמרה ראדה "אנחנו פגועים משי ברמה האישית – כביכול היא החברה של תאיר וזה האייטם שהיה לה בשביל להיכנס ל'אח הגדול אם יש לך תכלית ותוכן בחיים שלך, לא היית צריכה לקחת את הסיפור של החברה שלך ולהיכנס איתו, זו הפגיעה שלנו. היא היתה יכולה להיכנס כבחורה יפה ועם סיפור חייה. מכעיס אותי שירדו לרמות נמוכות כאלו כי הם צריכים להעצים את התוכנית". אנחנו לא יודעים מי ייכנס כדי להתסיס את שי. אני שונאת שלוקחים מכאוב כזה, ואי אפשר לדעת איפה יעבור הגבול. ודאי שיש לי חששות. אני מבקשת שישמרו על הכבוד של תאיר".

fff4

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן