גם את זה האח הגדול שכח לספר: קסניה טרנטול נשואה

iben_x5
האח הגדול הסתיר גם את זה: קסניה טרנטול, דיירת "האח הגדול" לא סיפרה שהייתה במערכת יחסית בשבע שנים האחרונות והשיא שהיא גם התחתנה. האם היא התגרשה? כנראה שעדין לא.

למה האח הגדול לא סיפר לצופים שקסניה טרנטול היא בכלל נשואה? ממידע שהגיע לפורטל עומרי חיון נודע כי הזוג נפרד אבל לא התגרש עד היום. אז למה בפרק הפתיחה היא הוצגה כרווקה שאף פעם לא התחתנה? ואם כל זה לא מספיק לכם באתר התוכנית פרסמו היום כי קסניה בכלל גרושה. מי משקר ולמה בכלל אף אחד לא סיפר עד היום שהיא התחתנה שנה שעברה? בינתיים נחשף פוסט שכתב בעלה לפני כשנה בפייסבוק

"כשהתחלנו לתכנן את החתונה היה לי פחד לא מוסבר, כנראה בגלל שאני מגיע מחיי הלילה כבר קרוב לעשר שנים וקסיושה בליינית עם פז"מ של רב סרן בצבא פחדתי שהחברים שלנו כבר עייפים מלרקוד ולהנאות ורחבת הריקודים תתרוקן לקראת 12 והחתונה תיגמר מוקדם , אז אני רוצה לומר בפה מלא שיש לנו חברים ומשפחה פשוט מטורפים מי בכלל חשב שאפשר לסגור את המוזיקה ב02:45 בלילה בחתונה-אני בטוח לא!!!

לקח לי יומיים של התאוששות ועדיין יש לי וויברציות של התרגשות ולא משנה איך דמיינו את זה לעצמנו שזה יהיה זה היה יותר יפה מרגש ושמח בכל פרמט וכל זה בזכותכם חברים ומשפחה יקרים, שוב פעם המון תודה מכל הלב ונתראה בשמחות אבי וקסניה!"

זוכרים? הקשר הסודי של הדיירות שי ועומר. אז למה האח הגדול הסתיר את המידע הזה מהצופים? ניסנו לקבל תגובה של אבי בעלה של קסניה כבר לפני מספר ימים אבל הוא סירב להגיב.

ffaskAKKLSDI_03_c

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן