פיצוץ בהאח הגדול: "שם עליך פס אתה ממורמר ומתוסכל"

10338690_1102211239803400_1569264901765053418_n
ארבעים ושמונה שעות בבית האח הגדול והפיצוץ הראשון מתרחש "אתה יודע מה הבעיה שלך? שקשה לך לראות אנשים עם שמחת חיים כי אתה ממורמר ומתוסכל, יא ממורמר, יא מסכן" צפו בריב הגדול של גיל אלמוגן ודודו כהן בבית האח הגדול לפני כולם.

ריב ראשון בבית האח הגדול – דודו כהן שמע שהוא מצטייר כ"שחקן" אחרי שהדייר גיל אלמוג תקף אותו ואמר לו שהוא שחקן. דודו החליט שלא לעבור בשתיקה יצא אל החצר וצועק לגיל שקשה לו לראות אנשים שמחים כי הוא ממורמר ומתוסכל. בהמשך הריב דודו לא נרגע והמשיך להתעצבן וצעק לגילי "שם עליך פס".

אבל הריב האמיתי והשיא מגיע כאשר הוא אומר לגיל שהוא מגמגם וגיל מצידו נותר פגוע וכעוס. דודו אומר לגיל שלא יפנה אליו ושהוא בן אדם שקרן ושחקן בעצמו. העניינים מתלהטים וגיל עוזב את החדר ויוצא לחצר שם הוא מדבר עם קוקו שמנסה להרגיע אותו. שי חי מנסה גם הוא להרגיע את גיל שנשאר נסער. "אתה יודע מה הבעיה שלך? שקשה לך לראות אנשים עם שמחת חיים כי אתה ממורמר ומתוסכל, יא ממורמר, יא מסכן".

צפו: ריב ראשון בהאח הגדולhttps://www.omritv.co.il/archives/30272

Posted by ‎עומרי חיון‎ on Friday, December 18, 2015

כעבור שעה השניים עושים סולחה: גיל מספר לדודו ששנים הוא סבל מבעיות דיבור. דודו אומר שלא ידע ושהוא שומע על זה בפעם הראשונה. גיל מוסיף ואומר שכל הילדות שלו צחקו עליו בגלל נתונים חיצוניים ולכן הוא בחיים לא יעשה את זה לאף אחד אחר. דודו מנסה להסביר לגיל שלא התכוון לפגוע בו, ושהוא עושה הכל בהומור ושהצחוק זה מה שמרפא ומחזק אותו. גיל מצידו לא מקבל את ההסבר ואומר שנפגע ושקשה לו "לאכול" את האישיות של דודו. גיל מסביר לדודו שלוקח לו זמן להיפתח לאנשים ומציע שפשוט ינסו להיות רגישים אחד לשני.

I-GIL_i

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן