החברה של תאיר ראדה תכנס ל"האח הגדול"

6004
העונה השביעית של "האח הגדול" תשודר בעוד שבועיים, מי היא הדיירת השנייה שנחשפה? והאם רחלי רוטנר תכנס גם היא לבית המצולם? פורטל עומרי חיון ממשיך לחשוף את דיירי האח הגדול 7

אחרי שספרנו לכם לראשונה כי מייקל אלרוי טרנס-סקסואל שתיעד את התהליך המורכב בדרך לשינוי מין יכנס לבית האח הגדול נודע לנו כי גם שי מיקה יפרח, קצרין, חברתה של תאיר ראדה ז"ל שאף הייתה עם תאיר ביומה האחרון עומדת להיכנס לבית האח הגדול.

שי מיקה עובדת כיום כסטייליסטית והיא עומדת להיכנס בעוד שבועיים לבית המצולם שם תחשוף את סיפור חייה המרגש ונקודת המבט שלה על הרצח של חברתה הטובה תאיר ראדה.

551305_10151299637912965_1854663813_n-800

בערב טוב עם גיא פינס סיפרו כי גם העיתונאית שחשפה את פרשת ינון מגל, רחלי רוטנר מאתר "וואלה" קיבלה הצעה להשתתף בעונה החדשה אבל כרגע היא מסרבת. רוטנר היא גם כותבת טור "האח הגדול" במהלך העונות האחרונות באתר וואלה.

רוטנר כתבה בפייסבוק בתגובה "אני לא ב"אח הגדול" קרציות!!! התקשרו אליי משם בשישי האחרון "רחלי מתחשק לנו שתיכנסי לאח הגדול בעונה הקרובה בלי קשר לשום דבר מיוחד אה וואלה הייתה איתך איזו פרשייה השבוע מה את אומרת לא היה לנו מושג פנינו אלייך בקטע תמים לגמרי פשוט התנגשנו בכוננית ופתאום נפל עלינו משחק שבץ נא והאותיות נפלו בצורת השם רחלי ואמרנו וואלה מעניין אם היא פנויה נראית לנו אחלה בחורה בלי קשר לכלום כמובן" ואחרי שהתעוררתי מעלפון הצחוק אמרתי כמובן לא תודה ואחר כמה זמן קיבלתי הודעות "זה נכון שאת הולכת לאח הגדול" ואני לא מתראיינת מעיקרון אז לא עניתי לזה אבל זה בכל זאת התפשט והפך לעובדה מוגמרת אבל ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא נכון אז סתמו כבר עם השמועה המפגרת הזאת זהו חנוכה שמח ומבדח"

הצצה ראשונה לבית "האח הגדול 7"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן