גיא זוארץ על העונה החדשה של הישרדות "כאילו שכחו שיש מצלמות בכלל"

12096365_1642251482712723_469812763447464658_n
בעוד ארבעה ימים ישודר פרק הבכורה של העונה החדשה ב"הישרדות" שעברה לערוץ 2 – מנחה התוכנית, גיא זוארץ חושף בראיון לאתר הרשמי ב'רשת' כי "המתמודדים שכחו שיש מצלמות"

זוארץ אתה מתרגש?
וואו, אני נרגש מאוד. צריך להבין ש"הישרדות" זה משהו שאני עושה כבר שבע שנים. אשתי (יעל בר-זוהר) הייתה בהריון כשהתחלתי – והיום הבן שלי בן שמונה! יצאנו להפסקה של שלוש שנים, ופתאום לחזור לזה; זה היה געגוע מאוד עמוק: לתכנית, לפורמט, לאיים הבודדים, לתהליך שאתה עובר עם המתמודדים, אנשי הצוות. בקיצור, אני מאוד נרגש ושמח ש"הישרדות" חוזרת.

OHAD ROMANO-5628 FINAL_500

מה שונה בעונה הזאת של "הישרדות"?
אני חושב שזו עונה מאוד מאוד חשופה. ראינו מתמודדים שמהרגע הראשון היו מאוד פתוחים, כאילו שכחו שיש מצלמות בכלל. ריאליטי אחר, מאוד בפָּנים. המתמודדים בעיקר סחפו אותנו. תכנית טובה, עונה טובה, מורכבות קודם כל ממתמודדים – עם כל הכבוד למנחה… זה קודם כל הם, והם הפתיעו אותנו והיו מצוינים, מאוד רגישים ומרגשים, גם כשקשה, גם כשמצחיק. זו הולכת להיות עונה אחרת, חדשה, מיוחדת. זה שיש צימאון, זה כיף. אני מרגיש את זה ברחובות ממש.

אז היה שווה לחכות?
וואו, כמה שהיה שווה לחכות! אנשים יגידו, "טוב, הוא מנחה את זה אז הוא אומר". אז אני מזמין את כל האנשים לראות את הפרקים הראשונים, ולראות כמה החוויה עוצמתית וכמה הורגש הגעגוע בטלוויזיה לתכנית הזאת. מאחל לכולם צפייה נעימה!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן