נכדתו של יצחק רבין "אולי ברצח נתניהו יהיה יום חופש"

נת
חדשות הבידור: עומרי חיון אצל גבי גזית – נכדתו של יצחק רבין כתבה בפייסבוק לגלוש "אולי ברצח נתניהו יהיה יום חופש", מירי רגב פוגשת את השחקן פקונדו ארנה לארוחת ערב. ומיה דגן, אלירז שדה ומגי אזרזר – מי יחליף את אסי עזר בעונה החדשה של האח הגדול? האזינו!

גלש ברשת החברתית שאל בציניות את נועה רוטמן, נכדתו של רבין, האם לרגל יום השנה ה-20 לרצח, יהיה יום חופש? הנכדה השיבה כי "אולי ברצח נתניהו יהיה". התגובה הצליחה לעורר סערה ורוטמן כתבה כי הערתה הייתה "בדיחה שחורה בקונטקסט ספציפי כתגובה לסטטוס". עוד אמרה כי זה נאמר בהומור ובמסגרת הפייסבוק הפרטי שלה.

12144909_885932738170209_792798565337881832_n

כוכב הטלנובלות הארגנטינאי פקונדו ארנה נחת בתחילת השבוע בישראל, הוא כבר הספיק להיפגש עם שרת התרבות והספורט מירי רגב שפירסמה בפייסבוק שלה את התמונות מהמפגש את והפוסט הזה "הגעתו של פקונדו ארנה לישראל דווקא בימים הקשים הללו היא כבוד גדול עבורנו. נפגשתי איתו הערב והתרגשתי לשמוע כמה חשוב לו לבקר בירושלים וכמה הוא אוהב ומחזק את ישראל."

עוד כתבה מירי "פקונדו הוא שחקן וזמר בינ"ל מוערך שלא חושש להביע בגלוי את תמיכתו בצדקת דרכה של ישראל. היה לי חשוב לומר לו שאנחנו מחבקים אותו כאן בארץ ושמחים מאוד שהגיע אלינו. כמובן שזו הייתה הזדמנות נהדרת לתרגל את הספרדית שלמדתי בבית הורי ולהזכר בטלנובלות האהובות… לילה טוב ושקט, מירי."

xx

מי יחליף את אסי עזר בהנחיית 'האח הגדול'? אחרי שספרנו לכם כי אלירז שדה קיבל הצעה מהזכיינית, גם השחקנית מגי אזרזר, כוכבת "מחוברות" של ערוץ 10 סירבה להצעה להנחות במקום אסי עזר בטענה שהיא "מעדיפה להתמקד בקריירת המשחק". גם שמה של השחקנית מיה דגן עלה בשבועות האחרונות ולפורטל עומרי חיון נודע כי כרגע גם היא מסרבת להנחות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן