אורטל בן דיין "אתם פאנטים יהודים עם הדם בעיניים שתוקפים ערבים ומזרחים"

1681814-5
סוציולוגית והפעילה הפמיניסטית אורטל בן דיין כתבה בדף הפייסבוק שלה פוסט נגד יהודים שתוקפים ערבים "אתם הפאנטים היהודים עם הדם בעיניים שתוקפים ערבים ומזרחים" מאות תגובות בעד ונגד הפוסט.

כוכבת "האח הגדול" ופעילת הפייסבוק אורטל בן דיין מסרבת לשתוק לגל האלימות נגד ערבים ומזרחים בפוסט שפרסמה ברשת החברתית היא שוברת שתיקה "אתם רוצחים אכזריים. איני יכולה להתבייש בשם ערבים או פלסטינים כי אני יהודיה וישראלית" כתבה בן דיין.

בן דיין כתבה "אתם הפאנטים היהודים עם הדם בעיניים שתוקפים ערבים ומזרחים בעלי חזות ערבית וגם אתם הפאנטים הערבים עם דם בעיניים שתוקפים יהודים או בעלי חזות יהודית – כולכם שמקריבים קורבנות חפים מפשע – כולכם רוצחים ברברים שלוקחים פה את כולנו לאבדון"

אורטל

היא המשיכה והאשימה "אין טעם שתכתבו לי פה אבל הערבים ככה והיהודים ככה, והם התחילו, ואנחנו הגבנו, והם עשו ואנחנו החזרנו. אתם רוצחים אכזריים. איני יכולה להתבייש בשם ערבים או פלסטינים כי אני יהודיה וישראלית. אבל כיהודיה אני מתביישת מתביישת בכל הרוצחים שיוצאים לרחובות ותופסים ערבים (ועכשיו גם מזרחים שנראים ערבים, אבל מה זה משנה, אפילו לא בודקים כשרק רוצים דם) ומכים בהם, ומתעללים בהם. מתביישת, מתביישת, מתביישת ולא אכפת לי אם תקללו אותי ותאחלו לי למות במיתות משונות. אתם פסולת אנושית. תוספת: גם אלו שקוראים להחרים את החנות שלי, ממילא אנשים כמוכם לא רצויים בה ואני מאמינה שאין ברכה בפרנסה שמגיעה מנבלים."

כוכב "הבורר" על הירי במחבלים "רצח בדם קר"
נינט טייב הצטלמה עם סכין ביד בשיא גל הטרור

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן