העונה החדשה של הישרדות תשודר ב-1 בנובמבר

pp
תוכנית הריאליטי 'הישרדות' חוזרת לעונה שביעית וחדשה לאחר הפסקה של שלוש שנים, במסגרתה שודרה בערוץ 10. זכיינית ערוץ 2 רשת, בעלת הזיכיון הנוכחית של 'הישרדות חשפה את תאריך עלית העונה – 1 נובמבר.

העונה החדשה של "הישרדות" תעלה לשידור ב-1 בנומבר ב'רשת' רוצים עונה מוצלחת ומדוברת, יותר מזו שהייתה בימי הישרדות בערוץ 10. בעונה החדשה משתתפים 18 השורדים המריאו לאי הונדורס ב־ 26 במאי וחזרו כעבור כשבעה שבועות. כל פרק עלה לזכיינית בין 700 אלף למיליון שקלים – בין היתר, בגלל תנאי מזג האוויר הקשים.

גורם בהפקה מספר כי העונה צולמה בשני איים, בניגוד לעונות הקודמות ובדומה ל"אמזונס", שהתפרסה גם היא על פני כמה לוקיישנים. גם כאן, שני מתמודדים נפצעו בעת הצילומים ונזקקו לטיפול רפואי. על פי גורמים המעורבים בפרטים, כל מתמודד שמודח מהתוכנית נצבע בצבע לבן וממשיך לחיות בסמוך לשבט, אך לא יכול לדבר עם המתמודדים שעדיין בתחרות. "מעין זומבי", הסביר גורם בטלוויזיה. מצד שני, במועצת השבט ניתנת לו הזכות להתערב והוא יכול להשתמש במידע ששמע בימים ששהה על האי, ובכך להשפיע על המשחק ולהפוך את היוצרות. כפי שדיווחנו לכם לפני מספר חודשים כאן בפורטל עומרי חיון בין מתמודדי ה- VIP מצאנו את: לירון אורפלי ("טילטיל"), רוסלנה רודינה, טיטי איינאו, מושיק גלאמין, מיטל דוהן, שמעון אמסלם, ג'ני צ'רוואני, דנה ברגר ורון שובל.

rrr

מתמודד בעונה החדשה של "הישרדות" VIP שצפויה לעלות על המסך של כולנו בחודש אוקטובר הקרוב בערוץ 2, חושף כי מנעו ממנו אוכל ושינה, כלאו אותו במקומות סגורים עד שנאלץ להטיל את צרכיו בבגדיו, לקחו לו את הדרכון ולא אישרו לו לחזור לארץ, ואף שברו אותו נפשית. את הטענות הללו, מעלה המתמודד בן יהב נבט בן ה-35 שהשתתף לאחרוניה בצילומי התכנית המדוברת. במכתב ששיגר לזכיינית ערוץ 2 "רשת", הוא דורש פיצוי בגובה של כ- 3 מיליון שקלים.

לשורדת כזו היה שווה לחכות..בקרוב בראשון 1.11

‎Posted by ‎הישרדות‎ on‎ יום רביעי 7 אוקטובר 2015

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן