איציק זוהר נגד אמיר חצרוני "הנשיא צריך לשלול לך את האזרחות"

bn
אחרי שפרופסור אמיר חצרוני פירסם פוסט שערורייתי ב"פייסבוק" לאחר פיגוע הרצח באיתמר "אני שמח לא רק כשמתנחלים מגב ההר מתים, ידיעות כאלה יכולות להביא אותי להרים כוסית ולברך שהחיינו" כוכב "האח הגדול" יוצא נגדו למחלמה בפייסבוק "אתה חלאה שלא ראוי לחיות במדינה נפלאה כמו שלנו, הנשיא צריך לשלול לך את האזרחות"

בסוף השבוע ספרנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על הפוסט שכתב חצרוני בגלל פיגוע ירי קטלני בין איתמר לאלון מורה סמוך לבית פוריק. מחבלים ירו מרכב חולף על רכב ישראלי ורצחו את איתם ונעמה הנקין מנריה שנפצעו באורח אנוש ומתו מפצעיהם. 4 ילדיהם שהיו עמם ברכב – בהם תינוק בן 4 חודשים הסתררו ונשארו בחיים.

חצרוני כתב "אני לא אוהב מתנחלים. אני חושב שהם אחראים לכל מה שרע בישראל – מתקציב בטחון מנופח ועד לאוניברסיטת אריאל. כשמתנחלים מתים, אני לא מרגיש צער. כזה אני. אלו תחושותיי. לא ברור למה הבעה של תחושות כל כך אותנטיות, סבירות ואפילו בריאות נחשבת להסתה. בעצם, כשרואים מי אומר שזו הסתה – מבינים מיד מדוע."

הוא מסיים בניסוח שגרם לגולשים להתעצבן "אגב, אני שמח לא רק כשמתנחלים מגב ההר מתים. גם ידיעות על מותם של אברכים עם עשרה ילדים, בדווים שמתמחים בגניבת מכוניות, ופנסיונרים של חיל תחזוקה עם פנסיה תקציבית יכול להביא אותי להרים כוסית ולברך "שהחיינו !"

itzik

עשרות אלפי טוקבקים קיבל חצרוני על הפוסט המדובר אבל מי שיצא למלחמה נגד חצרוני היה זה משתתף העונה האחרונה של "האח הגדול VIP" איציק זוהר שכתב בפייסבוק את הדברים הבאים: "אדון אמיר חצרוני בהנחה שאמרת את מה שאמרת אני רוצה לומר לך כך אתה חלאת מין אנוש שלא ראוי לחיות במדינה נפלאה כמו שלנו אנשים ואני אומר אנשים ולא בני אדם כי אתה לא אינם צריכים להיות חלק מאיתנו"

זוהר הוסיף וכתב "למרות חילוקי דעות שיש ויש בניינו לבין עצמנו ארבעה ילדים קטנים שרק אתמול היו צריכים לראות את הקורבן נרצחים אל מול עיניהם ועוד לא הספיקו לקבור את ההורים שלהם לא צריכים לשמוע ולקרוא את דיבריי ההבל שלך חסרי המשמעות או ההיגיון ואם יש לנו שר פנים גבר הוא שולל את אזרחותך ומעיף אותך לעזאזל שגם שם אני לא בטוח שתמצא מקום דברים שיוצאים מפיך אינם חופש הביטוי אלא חופש הביזוי אני הראשון שחותם על שלילת אזרחותך ומקווה שיצטרפו אליי עוד הרבה אחרים חלאה"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן