אמיר חצרוני על הרצח באיתמר "לא אוהב מתנחלים אני שמח שהם מתים"

11101211_1609356672638259_4678312262689945625_o
פרופסור אמיר חצרוני בפוסט שערורייתי שפירסם הלילה ב"פייסבוק" לאחר פיגוע הרצח באיתמר "אני שמח לא רק כשמתנחלים מגב ההר מתים, ידיעות כאלה יכולות להביא אותי להרים כוסית ולברך שהחיינו"

אחרי שאתמול בלילה נעצרו השידורים בגלל פיגוע ירי קטלני בין איתמר לאלון מורה סמוך לבית פוריק. מחבלים ירו מרכב חולף על רכב ישראלי ורצחו את איתם ונעמה הנקין מנריה שנפצעו באורח אנוש ומתו מפצעיהם. 4 ילדיהם שהיו עמם ברכב – בהם תינוק בן 4 חודשים הסתררו ונשארו בחיים.

מי ש"נפגע" מביטול השידורים של ערוץ 10 וערוץ 2 היה זה אמיר חצרוני שראיון איתו בתוכנית "הצינור" בוטלה לאחר שנודע על הפיגוע. חצרוני כתב בפייסבוק את הפוסט הבא:

"בנוסף לכל הסיבות הרגילות לגנות את הפיגוע בשומרון יש לי סיבה אישית – בגלל שנהרגו מתנחלים לא שודר בערוץ 10 ראיון בלעדי מרתק שבו אני מגיב לראשונה על פרשת סין-שירין. אז אני אמור להיות באבל, אבל האמת היא שאני מרגיש לא רע. אם יש משהו שמעציב אותי זה לא הפיגוע ואפילו לא דחיית שידור הריאיון איתי אלא זה שבמדינת ישראל מי שמבטא רגשות לא ציוניים הוא בגדר פושע."

IMG-20151002-WA0000_big

בהמשך כותב חצרוני "אני לא אוהב מתנחלים. אני חושב שהם אחראים לכל מה שרע בישראל – מתקציב בטחון מנופח ועד לאוניברסיטת אריאל. כשמתנחלים מתים, אני לא מרגיש צער. כזה אני. אלו תחושותיי. לא ברור למה הבעה של תחושות כל כך אותנטיות, סבירות ואפילו בריאות נחשבת להסתה. בעצם, כשרואים מי אומר שזו הסתה – מבינים מיד מדוע."

הוא מסיים בניסוח שגרם לגולשים להתעצבן "אגב, אני שמח לא רק כשמתנחלים מגב ההר מתים. גם ידיעות על מותם של אברכים עם עשרה ילדים, בדווים שמתמחים בגניבת מכוניות, ופנסיונרים של חיל תחזוקה עם פנסיה תקציבית יכול להביא אותי להרים כוסית ולברך "שהחיינו !"

צחוק הגורל? בת זוגו הערבייה של אמיר חצרוני תקפה אותו "אני לא יכול לחזור לישראל"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן