שבוע אחרי שנפרדו: חברתו של ג'ים קארי התאבדה

Untitled-1

אתר TMZ מדווח היום כי גופתה של קתריונה ווייט בת ה- 28 נמצאה בדירתה על ידי חברותיה, בצירוף של מכתב התאבדות אותו ייעדה לג'ים קארי בן ה- 53. במכתב הפרידה כתבה קתריונה, "מקווה שהייתי אור עבור הקרובים, האהובים עליי והיקרים לי". 

בת זוגו לשעבר של השחקן והקומיקאי ג'ים קארי, התאבדה היום (שלישי) בגיל 28. כך מדווח אתר TMZ. עוד נכתב כי במותה השאירה קתריונה מכתב התאבדות עבור בן זוגה לשעבר, קארי ובו היא כתבה על פרידתם שהתרחשה ביום חמישי האחרון, ה-24 לחודש. בדיוק באותו יום סגרה קתריונה את חשבון הטוויטר שלה, וצייצה ציוץ אחרון בו היא כותבת: "אני סוגרת את טוויטר, מקווה שהייתי אור עבור הקרובים והיקרים לי".

Untitled-2

האתר מוסיף ומדווח כי שני חברים מצאו את הגופה בדירתה בלוס אנג'לס, כשלצד הגופה היו פזורים עשרות כדורים מסוגים שונים. בזמן זה המשטרה וכוחות ההצלה עדיין חוקרים את נסיבות מותה של הצעירה, אבל  נראה שסיבת המוות ברורה לכולם כבר, והיא ככל הנראה עקב מנת יתר שנטלה הצעירה.

קארי גרוש פעמיים. נישואיו הראשונים היו לשחקנית מליסה וומר, ממנה יש לו בת ג'יין ארין. הזוג התחתן במרץ 1987 והתגרש ב-1995. אחרי הפרידה ב-1994 קארי התחיל לצאת עם השחקנית לורן הולי. הם התחתנו בספטמבר 1996, ונישואיהם נמשכו פחות משנה. קארי יצא גם עם השחקנית רנה זלווגר, הזוג היה אמור להתארס אך הם נפרדו בדצמבר 2000.

14435438897094_b

בתחילת 2004 יצא קארי עם התרפיסטית שלו טיפאני סילבר. בדצמבר 2005 התחיל לצאת עם השחקנית והדוגמנית ג'ני מקארתי ובחודש אפריל 2010 נפרדו הזוג. ב- 2012 הכיר קארי את קתריונה, ולאחר שיצאו כמה חודשים הם נפרדו, אך חזרו זה לזרעותיה של זו, בחודש מאי השנה.

ללא שם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן