מאיה בוסקילה על האח הגדול: "טעות חיי, אני מתעבת את הפורמט", אסי עזר בתגובה: "לא מכובד לדבר ככה"

nuk
בראיון שמפורסם בעיתון "גלובס" חושפת מאיה בוסקילה את כל מה שהיא חושבת על הפקת "האח הגדול", "התכנית הזו הייתה טעות חיי, אני מתעבת את הפורמט, הייתי צריכה המון שנים כדי לתקן את החשיפה השלילית", טוענת בוסקילה. אסי עזר, מנחה התכנית, שנתקל בראיון החליט להגיב לה בחזרה: "לא נראה לי מכובד לדבר ככה על מקום שנמצאים בו אנשים שיקרים לך, ומקום שמפרנס אותך יפה".

נראה לנו שלמאיה בוסקילה, הזמרת והשחקנית הישראלית בת ה-37 יש הרבה מה להגיד על "האח הגדול", בראיון לעיתון "גלובס" חושפת בוסקילה כי טעות חייה הייתה השתתפותה בעונת ה- VIP של "האח הגדול".

"הקריירה שלי יכולה הייתה להיות מגה, כשאתה עושה החלטות נכונות בצד האמנותי, אתה קוטף פירות לטווח הארוך, וכשאתה עושה החלטות קצרות טווח, אתה משלם מחיר. אני הולכת עם האמת שלי, יכול להיות שאני אוהבת לחטוף. אילו היה משעמם לי בחיים, הייתי גוססת כי אני לא יכולה לסבול שעמום, אבל בעיקר אני לא מסוגלת לסבול חוסר צדק. התכנית "האח הגדול" הייתה טעות חיי, אני מתעבת את הפורמט, הייתי צריכה המון שנים כדי לתקן את החשיפה השלילית".

1

כשנשאלה בוסקילה למה היא נכנסה בכל זאת לתכנית, כשהיא ידעה בדיוק לאיזה פורמט היא נכנסת, היא ענתה: "כי הציעו לי הרבה מאוד כסף, והייתי בתקופה שלא היה לי כסף. הכניסו אותי למלכוד של סכום עצום. כשאת צופה בזה בבית, האנרגיות שליליות, ועושים כל מה שהקב"ה נגדו – לשון הרע, תככים, לכלוכים, מריבות, כעס, ואני אישה מאמינה. לא ראיתי את זה מבפנים. באותו זמן באתי לעשות עבודה, לא היה לי ילד, וכשהיה לי קשה חשבתי על הכסף".

123

אבל כאן הפרשה לא נגמרת, חברה לאינסטגרם של מאיה בוסקילה, אסי עזר – שראה את הראיון המדובר, החליט להגיב בחזרה: "לא נראה לי מכובד לדבר ככה על מקום שנמצאים בו אנשים שיקרים לך, ומקום שמפרנס אותך יפה", כתב עזר. "אוהבת אותך תמיד" הגיבה לו בחזרה בוסקילה.

1 (1)

5 2 3 4

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן