דקה אחרי שנחת בארץ: לקנייה ווסט יש לא מעט דרישות

3

אם חשבתם לרגע שבעלה של קים קרדשיאן צנוע קצת יותר ממנה באשר לדרישות שלו, כדאי שתחשבו על זה שנית, כי הזמר המפורסם שלח רשימה ארוכה של בקשות ודרישות לקראת הופעתו בתל אביב. 

אחרי שביקר בישראל בחודש אפריל השנה ליממה אחת בלבד, אתמול (שלישי) נחת קנייה ווסט שוב בארץ הקודש, לקראת הופעתו הצפויה היום (רביעי) באצטדיון ברמת גן. אבל בדיוק כיאה לכוכב על אמריקני וראפאר מוכר יש לו דרישות, הרבה דרישות.

2

אתמול (שלישי) טייל ווסט ברחבי תל אביב והכיר את ארץ הקודש קצת יותר מקרוב, והיום הוא כבר מוכן להופעה. ווסט שהציב בפני מפיקיו שורה של דרישות, זכה לקבל הכל. אתמול נחת הרפאר בנמל תעופה בן גוריון, בטיסה פרטית והגיע היישר אל הסוויטה המלכותית והמפוארת במלון דן תל אביב.

1

באותו המלון צפויים לשהות כל הצוות של ווסט, ועל פי מקורות יודעי דבר – נראה כי הושכרו מעל 40 חדרים באותו המלון, כולם לאנשי ההפקה. בתוך הסוויטה שבה צפוי ווסט לשהות לבדו (בכל זאת, קרדשיאן המפורסמת לא הגיעה) הוא נהנה ברגעים אלו מפירות טריים, סודה, מי טוניק, משקאות דיאט אפרסק, והאהוב עליו מכל מי קוקוס. אם ציפיתם למצוא ברשימת דרישותיו שורה של ממתקים או משקאות חריפים, הרי שצר לנו לאכזב אתכם – ווסט שומר על המשקל.

אבל הדרישות לא נגמרות רק כאן, שורה שלמה של מאבטחים צמודים צפויים ללוות אותו במהלך ביקורו בישראל, במטרה למנוע מפגש עם עוברי אורח או מעריצים שצפויים להטריד אותו.

4

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן