איומים על חייה: מעריצים של נטלי עטיה נגד רותם איזק: "את בחורה זולה ומגעילה"

bb_vip2_04_15_rotem_think_moshik_WIDE_i

משולש רומנטי? קרב קשה מתנהל בימים אלו בין מעריציה של יוצאת "האח הגדול" לשעבר נטלי עטיה, לבין הדיירת רותם איזק לאחר שפורסם כי בין איזק לבין איציק זוהר התפתח קשר רומנטי סוער. איזק שזכתה למאות קללות ותגובות נאצה ואיומים על חייה מצד מעריציה של עטיה שלטענתם זוהר בגד בנטלי עטיה עם איזק, לא נשארה אדישה והגיבה להם בחזרה.

ביום חמישי האחרון דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון שהכדורגלן לשעבר איציק זוהר, שכבר הספיק להתגבר לגמרי מהפרידה מנטלי עטיה, עבר הלאה אל דיירת אחרת יוצאת "האח הגדול" גם כן, רותם איזק. בטור האחרון שכתבה איזק במגזין "את" היא רמזה על הקשר החדש שלה ושל זוהר "שכבנו על הגב, אני והכוכב. לא היה משהו נוצץ מדי בתקרה שלו".

לא סופרת אף אחד? רותם איזק
לא סופרת אף אחד? רותם איזק

אז עכשיו זה כנראה סופית נכון, איציק זוהר ורותם איזק ביחד, והם לא מתביישים לעשות מה שבא להם, בלי לספור את נטלי עטיה, שרק לפני רגע סיימה את הקשר הרומנטי עם זוהר. בימים אלו, מנהלים מעריציה של עטיה קרב כנגד איציק זוהר ורותם איזק, עיקרם של הטענות הוא מהעובדה שזוהר רק נפרדה מעטיה, ולחלוטין מדובר בבגידה בנטלי עטיה.

711
קרב חתולות? רותם איזק ונטלי עטיה

כשנודע לאותם המעריצים של נטלי עטיה שהיחסים בין איזק לבין זוהר מתחממים והופכים לרציניים, קיבלה איזק מאות הודעות בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם שלה, בה איחלו לה איחולים "לבביים" לקראת השנה החדשה: "הלוואי שתישארי לנצח רווקה וערירית", נכתב באחת התגובות. "אוף קרה מה שלא רצית שיקרה – איציק מכחיש את הקשר ואת לא את יוצאת פאטתית חבל רותם!", נכתב בתגובה אחרת. "אני רק רוצה להגיד לך שאת בחורה זולה ומגעילה, ברור שאיציק נמצא איתך בשביל להעביר את הזמן כי אף גבר לא ילך איתך את ברירת מחדל, רק תדעי שאיציק עדיין אוהב את נטלי את בחורה זולה ומגעילה בחורה ללילה ותו לא בוגדנית וקנאית תמיד קנאת בנטלי, תמיד רצית את איציק, כאב לך שהוא בחר בנטלי אני רוצה להגיד לך בתור אישה אני מרחמת עלייך, מסכנה המשפחה שלך", מסכמת אחת הגולשות.

ללא-שם47
"מזל שיש לי קהל מעריצים כ"כ גדול שיגן עלי", נטלי עטיה

איזק שקראה את ההודעות כנגדה, לא נשארה חייבת: "יש הרבה אנשים שצריכים להתנצל השנה, אבל לא על ערבוב בשר בחלב, אלא על פגיעה (קלה או אנושה, מה זה משנה) באמצעות המקלדת. כן, טוקבקיסטים, אני מדברת אליכם. אלה שכבר לא מתחבאים מאחורי שם בדוי, אלה שהפרופיל שלהם מתנוסס בגאון ליד התגובה שלהם. היא יכולה להיות ״שמאלנים עוכרי ישראל צריך לשרוף אתכם״; היא יכולה להיות ״אמן תקבל סרטן״ והיא יכולה להיות סתם ״שמנה״ או ״מכוערת״. בשביל להבין כמה יום כיפור אחד לא מספיק לנו השנה, מספיק להיכנס ל״דוח השנאה״, פרויקט מטלטל של ״קרן ברל כצנלסון״, שמראה לנו איך אנחנו באמת נראים ברשת (ספויילר: אנחנו נראים רע מאוד)", כותבת איזק.

אבל היא לא מסתפקת רק במילים הללו, כמה ימים לאחר מכן כתבה איזק גם את הפוסט הבא: " אני רוצה לשגר מסר לרכלנים: בימים אלה אני לומדת איך לומר ״משתינה עליכם״ בכל השפות. שנה טובה, שנה של פרגון, שנה של אהבה. שנה שבה נלך לישון ונתעורר עם האמת שלנו, יפה, נעימה, מטונפת, מבלבלת, מביכה ומהממת ככל שתהיה".

רותם איזק מסרה בתגובה לפורטל עומרי חיון את הדברים הבאים: "איציק ואני חברים טובים, וביומיים האחרונים פורסם מה שפורסם. שנינו הכחשנו, אבל המעריצים חוגגים, ולא במסיבה שמישהו רוצה להיות מוזמן אליה. עצוב לי שהיום יותר קל לשנוא מאשר לפרגן, לקלל מאשר לחבק, לזרוק רפש על אנשים כאילו הם לא באמת בני אדם. לא יכול להיות שאנשים צמים ויום אחרי זה זורם להם ביוב מהפה והאצבעות. זו לא ביקורת, זו אלימות. אלוהים נמצא גם באינסטוש, אז נא להתנהג בהתאם. חג שמח לכל בית ישראל!"

היו ימים

להזכירכם בטור שלה במגזין "את" אמרה איזק  את הדברים הבאים: "לא כי יש לאיציק חברה שבאה והולכת כמו יו יו על קראק, אלא כי הוא שייך לצד ההוא של הנהר שאמנם חציתי אותו אבל לעולם לא ארגיש שייכת אליו. לעולם לא אהיה אחת מהם, ניזונה מעוד תמונה בעיתון, מעוד הזמנה להשקה, מעוד זר ממעריץ אלמוני. אני מביטה בעיניים שלו עם הזיק השובב הזה שאני כל כך אוהבת ואני שונאת אותו. אני שונאת אותו על שהוא כזה, על שנשמתו חרוכה מ־20 שנה בביזנס שהוא שואו, אני חושדת שהוא מעולם לא ליטף לבחורה את הגב התחתון, לא נשק לה בין השכמות, לא זמזם באוזנה שיר של בוקר תוך שהיא מתמרמרת מתחת לפוך. לא עשה את כל הדברים הפשוטים והלא מתועדים האלה שבאמת גורמים לאדם להרגיש שהוא כוכב. אור הזרקורים, כנראה, כיווץ לו את האישונים עד כדי כך שהוא הפסיק לראות…".

11244798_1475000509466025_893012315_n
כן בנות, תמשיכו לריב עליי – אני פה. איציק זוהר

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן