מביך: איציק זוהר ורותם איזק ביחד

3
אחרי שבעונה האחרונה של "האח הגדול VIP" הוא קפץ למיטה שלה באמצע הלילה איציק זוהר חוזר לרותם איזק לסיבוב נוסף במה שמסתמן כזוגיות הבאה אחרי פרשת נטלי עטיה. מביך? תלוי את מי שואלים

איציק זוהר ונטלי עטיה כבר הספיקו לחזור ולהיפרד כל כך הרבה פעמים אבל נראה שהפעם זוהר ממשיך בחיו (בערך) לפי מקורות בתעשייה זוהר והאקסית לבית האח הגדול הכתבת רותם זק נמצאים בתחילתה של מערכת יחסים חדשה בשבועות האחרונים. השניים הכחישו היום בפני פורטל עומרי חיון את הקשר אבל נראה שאהבה פורחת.

בטור האחרון שכתבה איזק במגזין "את" היא רמזה על הקשר החדש שלה ושל זוהר "שכבנו על הגב, אני והכוכב. לא היה משהו נוצץ מדי בתקרה שלו".

711

בהמשך כתבה רותם: "לא כי יש לו חברה שבאה והולכת כמו יו יו על קראק, אלא כי הוא שייך לצד ההוא של הנהר שאמנם חציתי אותו אבל לעולם לא ארגיש שייכת אליו. לעולם לא אהיה אחת מהם, ניזונה מעוד תמונה בעיתון, מעוד הזמנה להשקה, מעוד זר ממעריץ אלמוני. אני מביטה בעיניים שלו עם הזיק השובב הזה שאני כל כך אוהבת ואני שונאת אותו. אני שונאת אותו על שהוא כזה, על שנשמתו חרוכה מ־20 שנה בביזנס שהוא שואו".

היא הוסיפה: "אני חושדת שהוא מעולם לא ליטף לבחורה את הגב התחתון, לא נשק לה בין השכמות, לא זמזם באוזנה שיר של בוקר תוך שהיא מתמרמרת מתחת לפוך. לא עשה את כל הדברים הפשוטים והלא מתועדים האלה שבאמת גורמים לאדם להרגיש שהוא כוכב. אור הזרקורים, כנראה, כיווץ לו את האישונים עד כדי כך שהוא הפסיק לראות…".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן