צחוק הגורל? בת זוגו הערבייה של אמיר חצרוני תקפה אותו "אני לא יכול לחזור לישראל"

1599120-54
אמיר חצרוני הותקף על ידי בת זוגתו הערבייה כשזו באה לבקר אותו בסין "היא קרעה לי את הבגדים הרסה לי את הדרכון אני לא יכול לחזור לארץ" אמר בשיחה עם מערכת פורטל עומרי חיון. חצרוני מבטיח שלא יכנע לטרור אבל הוא עדין לא החליט איך להגיב לפרשה החדשה

אנחנו נחסוך לכם את דעתנו ופשוט נביא כאן את המילים שאמר היום חצרוני בשיחת סקייפ שעשתה איתו מיכל גרוסברג-וולף מישראל לסין. פרסום ראשון ובלעדי!

"במהלך הביקור שלה היא חיטטה באימיילים שלי והפייסבוק שלי ומגלה שומו שמיים שאני בחודשים האחרונים יצא לי להיפגש עם עוד כמה נשים, ואמרתי אני לא מונוגמי, ובמאמר מוסגר היא שכבה עם עוד אדם אחד כי עם כל הכבוד זה לא פשע, אפשר ללכת עם מי שרוצים למיטה. ואז מתחיל טרור שאני אפילו לא יודע איך להגדיר אותו,בו ישנתי עם סכין מתחת לכר. הייתי הולך להתקלח עם התיק שלי. היא גנבה לי את הדרכון, ודרשה עליו כופר של 5000 ש' ואח"כ הכפילה את המחיר. מבחינה כלכלית הייתי צריך להיעתר לה כי כרגע הנזק של להיתקע בסין לחודשים הוא גדול יותר. אני לא נכנע לטרור, זה מופרך. הדרכון והטלפון שלי אצלה, אבא שלי מתקשר והיא עונה לו. אני רואה יום אחד שכל הבגדים שלי קרועים, קרעה את כל הבגדים, הרסה את הבית כשהיא שיכורה, את הטלויזיה, את המדפסת, שברה את הדלת, בית שאני משלם בו שכ"ד. לפני יומיים אני ישן, הלכנו לישון נורא מאוחר, ישנו בחדרים נפרדים. אי אפשר לנעול את הדלת כי היא שברה את המנעול. ובשעה 2:30, אני לא יודע איך אוכל לתת למישהי להתקרב אלי, אני רואה את היד של המפלצת הזו ומתקרבת אלי, והיא צעקה, אז אני מגן על עצמי, על הפה, אני ישן כמובן, ואז היא מכה אותי בלחי.
היא גוררת אותי לאורך כל הבית, נעמדת בכניסת הדלת ולא נותנת לי לצאת, ואז אני יורד למטה במדרגות ואני מגיע למטה מזיע. היא לקחה לי את התרופות ללחץ דם גבוה. אני אומר להנהלת הבניין – תצילו אותי, ביקשתי שיקחו אותה וישכנו אותה במקום אחר על חשבוני."

3

1

"במשך השיחה מספר חצרוני "המשטרה מגיעה, הנהלת הבניין הזמינה. המשטרה שואלת אותה מה קרה, והיא עונה על רקע רומנטי. מה עם הבגדים שקרעת? אומרת – קצת כעסתי. המשטרה עזבה שנפתור את הבעיות בעצמנו. אנחנו מדברים, לא מגיעים, אני אומר לה שמעי אני אקח מלון… איך שאת מבינה, הפתרון הכי טוב זה להגיע למצב שתחזירי את הדרכון ושאני אלשם לך את המלון למרות שלא מגיע לך ונפרד כל אחד לדרכו, וכל אחד ימשיך את חייו. לא כל רומן נגמר בחופה. באיזשהו שלב אני נכנס לשירותים וכשאני הולך לקחת נייר טואלט אני רואה פתאום כמה קרעי נייר של הדרכון שלי. אני יוצא ואומר לה מה זה, איך שאני יוצא ושואל, היא לוקחת פשוט בספיד של החיים, את המטען שלה שהיה ארוז ומתחילה לרוץ, קוראת למונית ונעלמת. אחרי זה כשחזרתי הביתה היא קרעה את תעודת זהות סינית. מסתבר שלמרות שיש לי דרכון ישראלי אני לא יכול לצאת אתו, אני חייב לנסוע לקונסוליה. אני חייב שדרכון יגיע מורשה. אח"כ צריך לקבל ויזה רטרואקטיבית על הכניסה הקודמת. אני תקוע עכשיו לדורות. היא הפכה אותי לאסיר בסין בגלל שאני נאמן או לא. המצב בו אני צריך להתגונן פיזית, לישון עם סכין מתחת לכר. היה לי ידוע בעת חשש שמשהו יקרה. חשבתי שהיא תנצל את זה שאין לי מנעול פנימי ואני אשאר תקוע, ואני אשתמש בסכין אם אצטרך. זה משהו שהוא לא סביר בעליל. זה פשוט תקיפה. אני מתכוון להגיע לארץ, מתי שאגיע, ולהגיש נגדה תלונה. היא לא יכולה לפגוע בגוף שלי בגלל שבגדתי בה."

2

בהמשך חושף חצרוני כי "יכול להיות שהיא כבר חזרה לישראל. יצאתי אתה כי יש לה גוף יפה מאד, חזה קטן כמו שאני אוהב, לאבא שלה יש ארנק תפוח, היא צעירה, ערביה, קטע. היא בת של קבלן עשיר מאד, נופי מאילת. שמה שירין נופי, בת 32. אני עם סין גמרתי, היא הודתה שהיא היתה אלימה כלפי. היא הגיעה ביום חמישי שעבר, העסק החל להידרדר, ובשני העסק התפוצץ. הסיפור נמשך 48 שעות."

"אלימות במשפחה זה בדיוק הסיפורים האלה, כמעט תמיד יש איזשהו הגיון בטענה שמישהו בגד, איך מזה מגיעים להתנהגות הזאת, אני שואל? היו לי חברות שבגדו בי, בסדר. אז אחרי זה דפקתי להן את הצורה בזה שהלכתי ולכלכתי עליהן פה ושם אבל לא באלימות. היא אומרת שהיא מתכוונת להפיץ תמונות עירום שלי. אין לי בעיה עם זה, אפשר לתבוע. יש לי טיסה בשבת, אני רוצה לחזור הביתה. אני לא מבין למה אני צריך להיות אסיר בסין כי מישהי שיצאתי אתה הרביצה לי מכות. אני אסיר בסוז'ו, עיר ליד שנגחאי. בלי דרכון אי אפשר לנסוע לרכבת, אני לא יכול לקנות טלפון בלי דרכון.
פונה לרשויות בישראל בבקשה לעזרה: יש לי דרכון ישראלי בתוקף, כל מה שאני מבקש זה שיש לי טיסה בשבת, דרך אל על דרך סין. אמרו לי שלא אוכל לעלות על המטוס ולעבור בנמה"ת. תנו לי לצאת, אני לא רוצה להיות כאן. כשהיא לקחה לי את הדרכון הרגשתי כמו אשה שמעסיקים אותה בצומת ולוקחים לה את הדרכון."

אז יגמר הסיפור? בינתיים נראה שחצרוני והאקסית לא שומרים על שום כבוד גם בפייסבוק
unnamed (3)

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן