צפו: גלעד שליט ובת זוגו עדי סיגלר יוצאים לחופשה

2

אחד הזוגות היותר מסוקרים בשנה הנוכחית, גלעד שליט (29) ובת זוגו עדי סיגלר (23) רק חגגו לפני כחודש את יום הולדתו של שליט שחגג 29 אביבים, אבל זה לא מונע מהם לעזוב הכל, לארוז 2 מזוודות ולטוס לחזק את הזוגיות ולטוס יחדיו לחופשה רומנטית במיוחד בברלין ובאמסטרדם.

לפני כחודש דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על חגיגות יום ההולדת של גלעד שליט, באותם ימים חגג שליט בספא מפנק שעדי סיגלר, בת זוגו אירגנה עבורו. שמש, בריכה, חלוקים מפנקים, מסאז' וכמובן 2 כוסות יין לבן, היו רק חלק קטן מהעניין.

3

אבל מאז עבר חודש, ונראה לנו שלזוג מגיעה חופשה הגונה בעיר הגדולה ביותר בהולנד, אמסטרדם, ומיד לאחר מכן גם בברלין – כי למה לכבוש רק יעד אחד שאפשר כפליים? אז הם ארזו 2 מזוודות, את עצמם, והמון מצב רוח – ועברו בנמל תעופה בן גוריון – אל עבר החופשה המושלמת.

1

בחודש אוקטובר 2013 החל שליט את לימודיו לתואר ראשון במרכז הבינתחומי הרצליה, אבל הוא לא היחיד שלומד שם. גם עדי סיגלר לומדת ל- B.A בתואר ראשון לתקשורת באותו המוסד, נראה שהשאיפה של סיגלר היא ציונים סבירים, ולכן לא נראה לנו שהצטיינות נראית באופק, אבל העיקר שיש אהבה. נראה כי הזוג בחר לצאת דווקא עכשיו לחופשה המדוברת בחו"ל, ימים ספורים לפני תחילת שנה הלימודים האקדמית. כך או כך – אנחנו שואלים, אחרי יום ההולדת, והחופשה – גלעד, מה עם חתונה?

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן