השר כץ מאיים "אם השמיים יסגרו בחתונת בר – תפוטר" מנהל רשות התעופה "לאשר לבר רפאלי לסגור את השמיים"

barafi

בר רפאלי ממשיכה לעורר בלאגן: "אם השמיים יסגרו בחתונה של בר רפאלי – אפטר אותך", במילים אלו בדיוק כתב שר התחבורה ישראל כץ למנהל רשות התעופה האזרחית. "אני רואה בחומרה את הניסיון לפעול בניגוד להנחייתי ולמדיניות שקבעתי", הוסיף השר כץ. אבל הבוקר (חמישי) החליט מנהל רשות התעופה לסגור את השמים ולא להתרגש מהאיום של השר.

אתמול (רביעי) פרסמנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי למרות הנחייתו המפורשת של השר ישראל כץ, נתיב הטיסה באזור הכרמל נחסם שוב, בליל החתונה שצפויה לחול היום (חמישי). כץ, ששמע על כך שהנתיב נחסם מחדש ומי שתחליט בבלבדיות מי יטוס מעליה ומי לא, היא רק בר רפאלי – יצא כנגד מנהל רשות התעופה האזרחית, ואף איים לפטרו במידה ואכן השמיים ייחסמו.

baraddi_4_x5

"כמי שאחראי על תחום התעופה האזרחית ועל קביעת המדיניות, אני מצפה שתמלא אחר הנחייתי בנושא, אני רואה בחומרה את הניסיון לפעול בניגוד להנחייתי ולמדיניות שקבעתי. השמיים שייכים לכלל הציבור ואין להעניק בלעדיות משיקולים מסחריים לגורמים מיוחסים. הצדק חייב להעשות וגם להראות",  מסר השר ישראל כץ ליואל פלדשו שמכהן כיום כמנהל רשות התעופה האזרחית.

בהודעת משרד התחבורה נמסר כך: "החלטת השר שרירה וקיימת. כל מי שיבקש להפעיל כלי טיס במרחב שבו מתקיימת החתונה מחר בערב יוכל להגיש בקשה לגורמים המוסמכים והיא תטופל בהתאם לנהלים, לא תהיה שום העדפה ולא תינתן שום בלעדיות לחברה כזאת או אחרת במתן אישורי הטיסה השמים יהיו פתוחים לכולם- ללא כל העדפה או משוא פנים".

הבוקר (חמישי) הודיע מנהל התעופה כי האיום של השר כץ לא כל כך מרגש אותו וסאגת השמים הסגורים של בר רפאלי רחוקה מלהסתיים. נכון לכתיבת שורות האלה השמים בחתונה של בר רפאלי יסגרו ואף שר בממשלה יכול לשנות את זה.

ללא שם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן