זה הזמן לסלוח: חן טל מבקשת סליחה

a

דקה לפני שנכנס צום יום הכיפורים, כוכבת הרשת חן טל מפרסמת בעמוד הפייסבוק שלה פוסט, "אחרי הכל, דרך החיים שלי לא פוגעת באף אחד, והתמונות שלי לא פוגעות באף אחד מכם, לעומתכם שאתם מנסים כל יום מחדש לפגוע, לשפוט, לקלל, ובעצם אתם הם אלה שכל יום מחדש מדברים לשון הרע", כותבת חן טל.

צום יום הכיפורים צפוי להיכנס הערב (שלישי), דקה לפני זה חן טל מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה היא הפוסט הבא, בו היא שואלת האם היא באמת צריכה לנקות את המצפון שלה?

את הפוסט החדש ישן הבא, פירסמה חן טל היום (שלישי) בעמוד האינסטגרם שלה: "האמת היא שצמתי רק פעם אחת בחיי, וגם זה היה סוג של ״מבחן עצמי״ לבדוק אם אני מסוגלת לעבור 24 שעות ללא אוכל ומים. לאחר שהצלחתי חשבתי לעצמי בשביל מה? האם אני באמת צריכה את היום הזה כדי לנקות את המצפון? להרגיש שאם צמתי אני בסדר במקום להיות בסדר כל השנה? אם עשיתי משו לא בסדר אחשוב להבא איך למנוע מדברים כאלו לקרות ולנסות להיות בן אדם טוב מעתה והילך.

t

יחד עם זאת, אין ספק שיום כיפור הוא מועד מסורתי חשוב ומשמעותי לעם היהודי, ואין ספק שמלבד 24 שעות של קרקורי בטן חולניים זה היום היחידי בשנה שאנחנו יכולים להיכנס ל״השתק״ ולהירגע מחיי השגרה העמוסים והקולניים שלנו. משהו ביום הזה, מלבד החולצה הלבנה והצום משדר משהו טהור..ושוב, שלא תטעו אני לא חושבת שהצום פותר אותנו מלהיות בני אדם טובים במהלך השנה, אבל אם היום הזה כבר קיים, אז אולי ניקח בו חלק?
אולי גם אתם תיקחו בו חלק ותפסיקו לשפוט את האחר? ואותי? אחרי הכל, דרך החיים שלי לא פוגעת באף אחד, והתמונות שלי לא פוגעות באף אחד מכם, לעומתכם שאתם מנסים כל יום מחדש לפגוע, לשפוט, לקלל, ובעצם אתם הם אלה שכל יום מחדש מדברים לשון הרע!
אני לא צריכה להעלות תמונה ליד הכותל בדרך לכותל ומעל הכותל כדי שתמחאו לי כפיים.. לא צריך להשתחצן במעשים הטובים כדי לקבל ליטוף.. תעשו אותם בשביל עצמכם בשביל הנפש שלכם, לא בשביל הקהל.. אל תהיו צבועים..
אז לאחר שחפרתי מעט, אני מאחלת לכולכם ולעצמי שנה מלאה באהבה בריאות ואושר, למי מכם שצם שיהיה צום קל וחתימה טובה! אוהבת המון!"

1

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן