חדשות טובות: ישראל תשתתף באירוויזיון 2016

eurovision2015_03_nadav_song_3_c

חדשות טובות: ישראל צפויה להשתתף בתחרות האירוויזיון לשנת 2016, נכון לעת עתה נראה כי ישראל תשתתף בחצי הגמר השני של התחרות, וזאת לאחר שבאיגוד השידור האירופאי נעתרו לבקשת רשות השידור שישראל תשתתף בחצי הגמר השני, לאור העובדה שחצי הגמר הראשון של התחרות נופל על יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

היום (שני) נודע לנו כי ישראל תשתתף באירוויזיון 2016, כאשר היא תיקח חלק בחצי הגמר השני של התחרות, היות וחצי הגמר הראשון נופל על יום הזיכרון לחללי צה"ל. יתרה מזאת, בימים אלו עדיין לא ברור עדיין מה יקרה עם "האח הגדול" ו"הכוכב הבא", שכן המנחה אסי עזר אמור להנחות את 2 התוכניות המדוברות. בעוד שהעונה החדשה של "הכוכב הבא" אמורה להסתיים עד חודש מרץ, ו"האח הגדול" צפוי לעלות כבר בחודש דצמבר השנה.

1

להזכירכם בחודש יולי האחרון דיווחנו לכם כאן באתר כי אסי עזר, מנחה תוכניות הריאליטי "האח הגדול" ו"הכוכב הבא" המשודרות בפריים טיים של ערוץ 22, יאלץ לוותר על אחת מהן. הסיבה: שתי התוכניות צפויות להיות משודרות במקביל זו לזו, עקב אילוצים טכניים.

3

הסיבה העיקרית בגינה נאלץ לעזוב המנחה, היא העובדה שבלוח השידורים החדש של הזכיינית "קשת", גם "הכוכב הבא" וגם "האח הגדול" משובצות במשבצת זמן זהה. אין הכוונה לשידורי התכנית, שכן התוכניות ישודרו בימים שונים במהלך השבוע, אלא בעובדה שכל תכנית צפויה לתפוס 2 ימים בלוח השידורים המרכזי, והיות ומדובר ב-2 תוכניות שונות, מדובר בסך הכול 4 ימים בשבוע ש"קשת" צפויה לשדר תוכניות אלו. מצב זה יוצר בעייתיות היות ולא ניתן שעזר יופיע על מסך הטלוויזיה ארבע פעמים בשבוע וינחה 2 תוכניות שונות זו מזו המשודרות במקביל האחת לשנייה.

14379554598443_b

נראה כי עזר ייאלץ לעשות בחירה גורלית וכואבת בין האם להמשיך להנחות את "האח הגדול" לצידו של ארז טל, או האם להנחות את "הכוכב הבא" לצידה של רותם סלע. אסי עזר מצידו מכחיש את הטענות הללו, ויממה לאחר ההודעה המדוברת, הודיע עזר: "לכל מי ששאל, התעניין, או סתם סקרן, אני לא עוזב את הכוכב הבא, מחכה בקוצר רוח לעונה השלישית, להציק לרותם סלע מאחורי הקלעים, לפלרטט עם מוקי על הבמה ובעיקר למצוא את הנדב גדג' הבא".

מה צפוי לקרות? כרגע אין לדעת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן