איזה חום: פאר טסי כוכב "דרך השלום" התחתן עם בחירת ליבו

1ללא שם

עונת החתונות בשיאה, בזה אחר זה הם מתחתנים והפעם, פאר טסי ובחירת ליבו טל שושן הצטרפו אל הזוג לירן כוהנר וגיא גיאור, והתחתנו אמש (חמישי) בחתונה מפוארת במיוחד, שמחה גדולה הלילה.

תגידו מזל טוב לזמר המפורסם פאר טסי ואשתו טל שושן שהתחתנו בטקס מרגש שנערך באולם "כוכב הים" שבקיסריה, אליו הוזמנו מעל ל- 400 אנשים. אבל חוץ מטקס חופה מרגש, ואוכל טעים על הבמה הופיעו שלישיית "מה קשור", והזמרים המפורסמים שרית חדד ואייל גולן.

למי שכבר הפסיק לשכוח נזכיר כי טסי ושושן החלו לצאת כבר לפני למעלה מעשר שנים ומאז שמרו על זוגיות יציבה, חמסה חמסה, טפו טפו. בחודש דצמבר האחרון שלף טסי טבעת במהלך חופשה רומנטית של הזוג בברצלונה.

11ללא שם

את הפוסט הבא פירסמה אישתו של פאר טסי בעמוד האינסטגרם שלה: "לאהבה שלי, החבר הכי הכי טוב שלי בעלי לעתיד. עם הלב הכי רחב שאני מכירה שמצחיק אותי כמו שאף אחד לא מצליח שמבין אותי כמו שאף אחד לא מבין שנותן לי את הלב ותמיד שם בשבילי בטוב וברע. מאחלת לך שתמשיך לעשות לכולם טוב על הנשמה עם השירה האלוהית שלך ועם הלב הרחב שלך שתמשיך להצליח ולהגשים את כל החלומות שלי ושלך. שתמשיך להיות הכי טוב שיש. אבל הכי חשוב יותר מהכל שתהנה מהדרך שתשמח בכל חלקך שתספיק לאהוב ולרקוד אך כמובן גם לשמוח. אוהבת אותך מושלם שלי אתה הגאווה שלי".

ללא שם

1

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן