תסגרו את השמיים: בר רפאלי מתחתנת

237560

ביום חתונתה של הדוגמנית והטופ מודל בר רפאלי, צפויים השמיים שמעל חתונתה ביערות הכרמל להיסגר, היום רשות התעופה האזרחית הורתה על סגירת השטח האווירי לכלי טיס חיצוניים, שם צפויה להיערך החתונה המדוברת.

כן, קראתם נכון לכבוד החתונה המדוברת של בר רפאלי ובן זוגה עדי עזרא רשות התעופה האזרחית פרסמה היום (שישי) הנחיות חדשות לכל הטייסים וחברות התעופה שבה הוכרז השטח האווירי שמעל יערות הכרמל כשטח סגור למעבר בלילה שבין חמישי לבוקר שישי, הסיבה: חתונתה של בר רפאלי. הטייסים זועמים: "מבחינתו זה כמו לסגור את איילון באמצע היום".

235763

הטייסים זועמים בעיקר כי מדובר בשטח המתפרש על פני ארבעה קילומטרים ועד לגובה של 3,000 רגל. ההנחיה המדוברת תקפה ליום חמישי ה- 24 בספטמבר מהשעה 17:00 עד 02:00 (הלילה של חמישי לשישי).

ממשרד התחבורה נמסר בתגובה:  "מדובר בהנחיות בטיחותיות המתבצעות בעת פעילות של כלי טיס בלתי מאוישים, ההנחיות פורסמו בהתאם לכללי רשות התעופה האזרחית ועל פי הנהלים הקבועים בחוק".

11351823_477766802430488_834970424_n

הדוגמנית והטופ מודל הבינלאומית בר רפאלי צפויה בשבוע הבא לצעוד אל עבר החופה ביחד עם בחיר ליבה עדי עזרא, מאז הפרידה האחרונה של הזוג, נראה שמערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון. בחודשים האחרונים רפאלי ועזרא נדדו מחופשה לחופשה – הם הספיקו לעבור ביוון, ניו יורק, ואפילו בקריביים, (שם עדי כרע ברך והציע נישואים בזמן ארוחה רומנטית פרטית בלב ים.) בר הצהירה בעבר כי מצאה את החתן המיועד וכנראה שעזרא הבין שגם הוא מצא את האחת והיחידה שלו, וכעת אחת החתונות הגדולות יותר של ביצת הסלבס מתקרבת אלינו בצעדי ענק- ממש בשבוע הבא.

1 2

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן