אז מה הולכים ללבוש הגברים בבית משפחת רפאלי ביום החתונה?

ללא שם

אחרי שנתיים וחצי של פרידה אחת מתוקשרת, זוגיות מבטיחה ומעבר למגורים ביחד – החליטו בר רפאלי ועדי עזרא לאשש את השמועה שהתגלגלה בביצה כבר במשך זמן רב, והפעם להתחתן באמת, אחרי שזה כבר סופי וברור – יש חתונה, אחרי שכבר גילנו לכם מי יהיה הדי ג'י בחתונה, וסיפרנו לכם למה מי יבשל בחתונה, ואפילו כתבנו לכם למה יקחו מהאורחים את הטלפונים הניידים שלהם בכניסה לחתונה ופירסמנו לכם את ההזמנה הרשמית לחתונה, נשאר לנו רק לגלות לכם דבר אחד: מה ילבשו הגברים לבית משפחת רפאלי ביום החתונה? כל הפרטים.

1
צילום: יח"צ

אבא השבט רפי, והאחים דור רפאלי, ניל רפאלי, ואון רפאלי, הגיעו אמש אל חנות "פקטורי 54" כדי להתייעץ עם הסטייליסט המוכר סיימון אלמלם לגבי הלבוש לחתונה. נגלה לכם כי אבא רפי בחר חליפה של "הוגו בוס" ונעלי סניקרס של מארק ג'ייקובס, האח הבכור ניל רפאלי בחר חליפה של "ארמני" ונעליים של פול סמית', דור רפאלי האח הנוסף בחר חליפה של "סיקוורד" והאח האחרון און רפאלי בחר חליפה של "בוס".

11

מאז הפרידה האחרונה של הזוג, נראה שמערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון. בחודשים האחרונים רפאלי ועזרא נודדים מחופשה לחופשה – הם הספיקו לעבור ביוון, ניו יורק, ואפילו בקריביים, (שם עדי כרע ברך והציע נישואים בזמן ארוחה רומנטית פרטית בלב ים, רפאלי הסכימה כמובן.) בר הצהירה בעבר כי מצאה את החתן המיועד וכנראה שעזרא הבין שגם הוא מצא את האחת והיחידה שלו, וכעת אחת החתונות הגדולות יותר של ביצת הסלבס מתקרבת אלינו בצעדי ענק- ממש בחודש ספטמבר הקרב ובא, בר רפאלי & עדי עזרא. רפאלי הוסיפה כי היא מתכוונת להיכנס להיריון כבר השנה, נראה שלזוג תוכניות רבות.

baronrefaeli_g

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן