פרסום ראשון: אלימות בגמר "אקס פקטור" השומר תקף את הארוס של הזוכה דניאל יפה ברגע ההכרזה

04404040404040404
אלימות בגמר "אקס פקטור" בן זוגה והארוס של זוכת הגמר דניאל יפה רץ לבימת הגמר ברגע ההכרזה והותקף על ידי מאבטח הפקת "אקס פקטור" שהפיל אותו על מדרגות הבמה מול השופטים שירי מימון ומשה פרץ. צפו בתיעוד הבלעדי!

לפני פחות מחודש ספרנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על ההפתעה של השופט פורטיס כשהוא הזמין את דניאל יפה לעוד חזרה שנערכה בבית מלון, לקראת שלב השידורים החיים היום (רביעי), כשהגיעה למקום היא פגשה את בן זוגה חן, משפחתה, חברים קרובים וכמובן שאר המתמודדים בתכנית, שביחד עם השופט פורטיס ארגנו הצעת נישואים גדולה.

1972239-18

אבל הערב בזמן ההכרזה על דניאל יפה כמנצחת בעונה השניה של "אקס פקטור" קפץ הארוס של דניאל, חן לבימת הגמר בשביל לחבק את הזוכה הגדולה. ברגע הזה קפץ עליו המאבטח שהיה על הבמה והפיל אותו על המדרגות. שירי מימון ומשה פרץ שמצולמים בקטע היו בהלם מהמתרחש. כעבור מספר שניות נאמר למאבטח שמדובר בבן זוגה של דניאל. את הטעות הזאת לא ראיתם בפריים טיים. תיעוד בלעדי שהגיע לפורטל עומרי חיון חושף את האלימות על הבמה

‎Posted by ‎עומרי חיון‎ on‎ שבת 5 ספטמבר 2015

רגע לפני שבר רפאלי הכריזה על דניאל יפה מהקבוצה של רמי פורטיס כזוכה של העונה השנייה של תוכנית ריאליטי המצליחה של "רשת" . הזוכה היא דניאל יפה מקטגוריית הבוגרים בגמר נתנה יפה את הביצוע לשיר Earth song של מייקל ג'קסון וזכתה בחוזה הקלטות ב"ארומה מיוזיק" ובחוזה ניהול טאלנט.

המתמודדים בגמר העונה השנייה של "אקס פקטור" היו: דניאל יפה מהקבוצה של רמי פורטיס, עידו ועטרה מהקבוצה של משה פרץ, יוסי שטרית מהקבוצה של עברי לידר ואנה טימופיי מהקבוצה של שירי מימון.

624320611911599650904no
בימים מאושרים יותר, חן ודניאל.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן