מה אביבית בר זוהר תגיד על זה? שרון גל מתפטר מהכנסת

3456

מה אביבית בר זוהר תגיד על זה? אחרי חרושת השמועות ברחבי הרשת בדבר מערכת יחסים חדשה בין בר זוהר לבין חבר הכנסת שרון גל (41), החליט גל לפרוש ולהתפטר מהכנסת, בהודעת ההתפטרותו כתב: "ניתנה לי הזדמנות לנסות ולקדם את האג'נדה שלי מתוך הכנסת. שמחתי על ההזדמנות וניצלתי אותה בצורה המיטבית בעת כהונתי".

חבר הכנסת שרון גל הודיע היום (רביעי) כי הוא מתפטר מהכנסת, בהודעתו ציין גל: "כמי שהיה עיתונאי בעל אג׳נדה, ניתנה לי לפני הבחירות האחרונות הזדמנות לנסות ולקדם אותה מתוך הכנסת כחלק מסיעת ישראל ביתנו. שמחתי על ההזדמנות וניצלתי אותה בצורה המיטבית בעת כהונתי, כחבר כנסת מן השורה בסיעת אופוזיציה, דווקא כעיתונאי אוכל להביא את יכולותיי לידי ביטוי בצורה טובה יותר ומשהגעתי למסקנה הזו החלטתי לעשות את הצעד כבר עכשיו".

שרון גל באולפן רדיו ת"א, מאת 102fm.
שרון גל באולפן רדיו ת"א, מאת 102fm.

להזכירכם גל נבחר לכנסת ה-20 אחרי שהוצב במקום החמישי ברשימתו של ליברמן. בהודעתו הודה גל ליו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, "על האמון שנתן בי ולעמיתיי בסיעה ובכנסת ועל הזכות לעבוד לצדם. "אמשיך לתרום ולקדם את הדברים שאני מאמין שהם לטובת מדינת ישראל גם בהמשך הדרך", ציין גל.

צילום מסך: פייסבוק

להזכירכם רק בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי אחרי שאת השבועות האחרונים העביר לצידה של האישה והסיליקון אביבית בר זוהר, בילה גל במסיבת גייז בליין ה"לימה לימה" במועדון בתל אביב. בבוקר שלמחרת הגעתו למסיבת הגייז הופצו התמונות ברשת החברתית כלצידם נכתבו דברים כנגדו, ועל היותו שייך למפלגה שאינה תומכת בקהילה ההומוסקסואלית. לצד התמונה המדוברת נכתב כך: "שרון גל, חבר כנסת ממפלגה סופר הומופובית שמפיץ שמועות שיוצא עם פליטת ריאליטי, מבלה במסיבת גייז בלימה לימה בתל אביב. מתי הפעם הבאה שיצביע נגדנו?" בקרב הקהילה לא נשארו אדישים להגעתו של גל למסיבה אמש, וברשת צצו אינספור תגובות: "הוא בן אדם עם דעות חשוכות" נכתב בתגובה אחת, "זה שפוליטיקאי הולך למועדון הומואים כדי לשוחח עם אנשים לא עושה אותו הומו. לפעמים זה עושה אותו לפוליטיקאי שרוצה קשר ישיר עם הבוחר", נכתב בתגובה אחרת.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן