לא נעים: טיילור סוויפט משחררת נפיחה בשידור חי

tayo_i

איזה פאדיחה: סרטון של ערוץ MTV הופץ ברחבי הרשת uבו נראית הזמרת טיילור סוויפט כשהיא מתכופפת ונראית המומה במיוחד, בדיוק ברגע שברקע נשמע רעש נפיחה חזק במיוחד, האם מדובר בנאד אמיתי, והאם סוויפט הפליצה באמת? כל הפרטים.

במהלך טקס פרסי ה- VMA שהתרחש ביום ראשון האחרון, הציגה מאחורי הקלעים הזמרת טיילור סוויפט את הקליפ החדש שלה "Wildest Dreams", בשידור חי, כאשר מסביבה היו חברותיה המוכרות.

בצפייה חוזרת בקליפ, נראה שתוך כדי שמדברת סוויפט ברקע נשמע רעש חזק של נפיחה, שממנה אי אפשר להתחמק. אפשר לחשוב הרבה דברים, בייחוד שמדובר בבעיה טכנית כלשהי במיקרופון או ברעש רקע כזה או אחר, אבל התגובה של סוויפט נוכח ההפלצה – היא מה שמסגירה את העניין שכנראה המריח הוא המסריח.

2015BillboardMusicAwards_TaylorSwift_Getty473820770_master180515.article_x4

סוויפט ששמעה את הרעש החזק, מיד עיוותה את פנייה, נכנסה לשוק והלם, ובתוך התדהמה הזו היא גם מיהרה להתכופף כאשר חברתה לצידה הרימה גבה. באתר MTV לא נשארו אדישים נוכח תהיות רבות של הגולשים, והגיבו כי מדובר בכשל במיקרופון בלבד, לטענתם המיקרופון אינו מסוגל כלל לקלוט נפיחה, והוא אינו רגיש מספיק, הם הוסיפו וטענו כי המיקרופון קולט רק גלי קול.

150529070645-taylor-swift-billboard-awards-exlarge-169

למרות ההכחשות החזקות מצד MTV, באתר הרכילות האמריקאי TMZ נראה שהגולשים חושבים קצת אחרת מטענות ההפקה, בסקר שהופץ באתר נראה שכ- 70 אחוז חושבים שאכן טיילור סוויפט שיחררה נפיחה בשידור חי, ובמקרה הנ"ל לא מדובר בכשל טכני במיקרופון.

מתחרה חזקה לשיר אלמליח?

צפו בקטע המלא:

https://www.youtube.com/watch?v=_PeKcL2MaLw

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן