אני מתפלל: אייל גולן מגיע לבקש סליחה מאמא רחל

ללא שם

רגעים ספורים אחרי שחזר מאילת וסיים את הופעתו בעיר באר שבע, החליט בספונטניות אייל גולן לנסוע לעיר הבירה שלנו ירושלים, כשהוא עובר דרך קרית ארבע וחברון, בדרך אל קבר רחל – לבקש סליחה ומחילה, יום כיפור מתקרב?

ביום שישי האחרון דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי רוסלנה רודינה ובנה הקטן יאן, ירדו לחופשה ביחד עם חברה משותפת באילת הדרומית. יאן גולן הוא בנו השלישי של הזמר המפורסם אייל גולן. את סוף השבוע הזה מבלה רודינה ביחד עם בנה וחברה משותפת במלון יוקרתי בעיר הדרומית והרחוקה אילת. גולן נמצא כבר באילת בסבב הופעות, שם הוא פגש את רודינה ומשפחתו ואפילו לא וויתר על ביקור בקבר רחל אימנו אחרי ההופעה בבאר שבע.

24_eyal_golan3_21_VOD_c

אנחנו בטוחים לגמרי שהוא צריך להגיד תודה ולהתפלל חזק מאוד, כי אחרי פרשת המס בה הסתבך אייל גולן, פרשת ההאזנות הסתר הבדויה, ומעורבותו בפרשת הקטינות המפורסמת – הגיע הזמן להגיד לאלוהים תודה שמכל זה הוא יצא משלום. אז רגע אחד לפני ראש השנה, יום הכיפורים ומנהג הסליחות, מגיע גולן להגיד תודה על כל הטוב שזכה לו וגם לבקש סליחה וכפרה, בקבר רחל. בקבר רחל נפגש גולן עם הרב מרדכי חסידים – שם התפלל ביחד איתו ועם משפחתו וביקש סליחה ומחילה.

צדיק? אתם תשפטו.

ללא שם

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן