צפו: מיילי סיירוס לא מתביישת לחשוף פִּיטְמָה בשידור חי

ללא שם

מיילי סיירוס (22), הזמרת הפרובוקטיבית ביותר שראינו כאן לאחרונה, הנחתה את טקס פרסי ה- VMA אמש, והצטלמה כאשר חלציה חשופים מאחורי הקלעים דקה לפני המעבר לפרסומות, ובכך סיפקה לקהל הצופים את הרגע שאולי כולם חיכו לו, הציץ שמציץ, טעות או תעלול? תשפטו אתם.

הבוקר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון על הריב המדובר של מיילי סיירוס וניקי מינאז', אבל עתה הריב נראה כבר היסטוריה – אחרי שהמצלמות קלטו את הציץ של מיילי סיירוס שהציץ. במהלך ההנחייה סיירוס הייתה צריכה לדבר למצלמות בזמן שהיא מחליפה בגדים מאחורי הקלעים, רגעים ספורים לפני המעבר לפרסומות, סיירוס שהסתירה את גופה ללא הבגדים מאחורי וילון, הורידה לשנייה את הווילון כששוחחה עם אחת המפיקות בחדר ההלבשה מאחורי הקלעים, ובזמן זה מליוני הצופים בבית זכו להצצה חד פעמית לפִּיטְמָה של סיירוס, ללא צנזורה.

הקטע המדובר, אפשר לומר ממש כצפוי, עלה מידיית לרשתות החברתיות ולרחבי הפייסבוק והיוטיוב, והפך מיד לאחד הרגעים שכולנו לא נשכח בקרוב.

צפו בקטע המלא:

https://www.youtube.com/watch?v=RQ11TGnCc98

זו אינה הפעם הראשונה שסיירוס בוחרת לחשוף חלקים אינטמיים מגופה, את התמונה הבאה העלתה הזמרת המפורסמת לעמוד האינסטגרם הפרטי שלה אמש (ראשון):

ללא שם

את התמונה למעלה העלתה סיירוס לפני תחילת הטקס, בכיתוב התמונה הוסיפה סיירוס את המשפט: ש"כשצריך להנחות את הטקס, צריך גם להגיע מוקדם". כנראה שכל כך מוקדם, שסיירוס פשוט "שכחה להתלבש". למעלה מ- 450 אלף גולשים כבר לחצו 'לייק' על התמונה של סיירוס.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן