חשיפה: כל מה שרציתם לדעת על "הישרדות" ו"אמזונס".

10891528_1549121321992528_349918795314920660_n

בקרוב מאוד צפויה זכיינית ערוץ 2 "רשת" לעלות עם עונה חדשה של "הישרדות" ששודרה עד עתה בערוץ 10, אך הפעם בגרסת VIP, במקביל צפויה הזכיינית המקבילה "קשת" להשיק באותו הערוץ פורמט חדש ומקורי שנקרא "אמזונס", אז מי מה כמה ומתי, ומה הלך מאחורי הקלעים? כל הפרטים.

אי אפשר לפספס את הפרומואים שעלו לקראת עלייתם של 2 תכניות הריאליטי החדשות "אמזונס" ו"הישרדות" ברחבי הפריים טיים של ערוץ 2. נכון לעת עתה נראה כי התוכניות צפויות להיות משודרות במקביל, כאשר הראשונה תשודר אצל הזכיינית "קשת" והשנייה אצל הזכיינית "רשת", קרב ענקים.

בימים אלו מתמקדים בערוץ 10 בתכנים חדשותיים, וזו ללא ספק סיבה מצויינת לתת לערוץ 2 עוד מלחמת ריאליטי עתידית, כבר לא "הכוכב הבא" אל מול "אקס פקטור", הפעם פורמט אקסטרים חדש ומקורי של "קשת" בשם "אמזונס" צפוי להתחרות בפורמט המוכר והאהוב מערוץ 10 שעובר גם הוא לערוץ 2 לזכיינית "רשת", "הישרדות" כמובן, אותו פורמט מוכר ומצליח מארצות הברית.

1417802_10153394978750676_7724296851234370253_o
בקרוב במסך של כולנו: טיטי איינאו.

איזו תכנית הולכת לנצח נראה שנגלה רק לאחר שהן יעלו לאוויר, מה שבטוח ניתן להגיד זה ש"רשת" בחרה בפורמט מוכר, צפוי ואפשר להגיד עליו שהוא קלף בטוח, ולכן גם ההימור שלה בטוח יותר, את "הישרדות" כולנו מכירים כבר מלפני, וכשהיא בגרסת VIP – בטוח שיהיה אפילו יותר מעניין, בתפקיד ההנחייה דרך אגב, גיא זוארץ נשאר נאמן עם "הישרדות". מצד שני, הזכיינית "קשת" בוחרת להמר על פורמט חדש שלא הכרנו בעבר, במסגרתו לא יהיו מחנות כמו ב"הישרדות", אלא צפויים להיות שלושה שבטים שונים", יש לנו תחושה שלא משנה מה יקרה ב"קשת" יידעו כיצד לשווק היטב את "אמזונס" עם הנחייתו של השחקן גל אמיתי. כך או כך מה שבטוח – שצפוי לנו קרב לא קל בין הזכייניות. בעיתון "ישראל היום" חשף הכתב ערן סוסיה בסוף השבוע פרטים ראשונים על הריאליטי.

440

קצת על אמזונס: בתוכנית 18 משתתפים, שבדומה ל"אח הגדול", הוכנסו לבידוד של שלושה ימים לפני תחילת הצילומים. הם חולקו לשלוש קבוצות – אדומה, כחולה וצהובה – ולבשו בגדים בצבעי הקבוצות. הם גם קיבלו צמידים צבעוניים לצורך זיהוי וענדו אותם לאורך הצילומים. באמצע אפריל השנה יצאה משלחת של אנשי הפקה ותוכן לצילומי הריאליטי החדש בדרום אמריקה. המתמודדים עצמם יצאו מהארץ רק ב־10 במאי, והצילומים החלו ימים ספורים אחר כך ונמשכו שישה שבועות.
על הסט עבדו קרוב ל־300 אנשי צוות, חלקם מקומיים וחלקם ישראלים, ובהם צוותי צילום שתיעדו את המתרחש 24 שעות ביממה. כמתבקש בפורמט חדש ביעד סבוך, הצילומים החלו בקשיים. "היה פער גדול בין התוכן לבין המוכנות והתנאים של הלוקיישן", מספר אחד העובדים. כדי להתגבר על הקשיים, נדחתה בשבועיים הגעת המתמודדים. גם מזג האוויר הטרופי לא עזר. בימים הגשומים נוצר בשטח בוץ, ובחלק מהאזורים גם ביצות. המתמודדים ישנו בשקי שינה שהונחו על מיטות שדה באוהלים. הם התקלחו במקלחות שטח (במים קרים) והשתמשו בשירותים ניידים. הארוחות כללו אורז, פסטות ופירות. המטרה של כל אחת מהקבוצות היא לנצח במשימות היומיות ולהישאר הקבוצה הגדולה ביותר למשך הזמן הארוך ביותר. כל אחת מהקבוצות שמפסידות במשימה מתכנסת ל"טקס הקרבה" שם יוחלט מי המתמודד שיוצא לדו־קרב מול נציג הקבוצה האחרת. המתמודד שמפסיד מודח, וקבוצתו נחלשת. בניגוד ל"הישרדות", שבה רצו לראות את המתמודדים מודחים, ב"אמזונס" השאיפה של חברי הקבוצה היא שהמתמודד שלהם ינצח ויחזור אליהם. בסופו של דבר, כשנשארים באחת הקבוצות שני משתתפים בלבד, הם נבלעים בקבוצות הגדולות, כך שלקראת סיום העונה נותרות שתי קבוצות בלבד. מתוכן נבחר המנצח.  כרגע, עם תום הצילומים, ידוע מי הם שלושת הפיינליסטים, אבל זהות המנצח ידועה רק למתי מעט: מחשש להדלפות, צולמו שלושה סופים שונים, ומתוכם ישודר אחד.   מאחר שמדובר בפורמט מקורי, יש בו גם מונחים וכללים חדשים, שינחו את המשתתפים כיצד להתנהג על האי בכלל, ובמשימות בפרט. צפו להרבה מאוד סימנים ומפות שיובילו את המשתתפים ללא מעט לוקיישנים. (כך נחשף על ידי הכתב ערן סוויסה בישראל היום).

gayzuaretz-g
הוא נשאר גם השנה: גיא זוארץ ינחה את "הישרדות" VIP.

קצת על הישרדות: הפורמט: 18 השורדים המריאו לאי הונדורס ב־ 26 במאי וחזרו כעבור כשבעה שבועות. כל פרק עלה לזכיינית בין 700 אלף למיליון שקלים – בין היתר, בגלל תנאי מזג האוויר הקשים. גורם בהפקה מספר כי העונה צולמה בשני איים, בניגוד לעונות הקודמות ובדומה ל"אמזונס", שהתפרסה גם היא על פני כמה לוקיישנים. גם כאן, שני מתמודדים נפצעו בעת הצילומים ונזקקו לטיפול רפואי. על פי גורמים המעורבים בפרטים, כל מתמודד שמודח מהתוכנית נצבע בצבע לבן וממשיך לחיות בסמוך לשבט, אך לא יכול לדבר עם המתמודדים שעדיין בתחרות. "מעין זומבי", הסביר גורם בטלוויזיה. מצד שני, במועצת השבט ניתנת לו הזכות להתערב והוא יכול להשתמש במידע ששמע בימים ששהה על האי, ובכך להשפיע על המשחק ולהפוך את היוצרות. כפי שדיווחנו לכם לפני מספר חודשים כאן בפורטל עומרי חיון בין מתמודדי ה- VIP מצאנו את: לירון אורפלי ("טילטיל"), רוסלנה רודינה, טיטי איינאו, מושיק גלאמין, מיטל דוהן, שמעון אמסלם, ג'ני צ'רוואני, דנה ברגר ורון שובל.

11
ביקיני והרבה: רוסלנה רודינה.

עוד נמסר כי בימים אלו נמצאים עורכי התוכניות בשלבי עריכה מתקדמים והמטרה לעלות כמה שיותר מהר לשידור איתם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן