עדן בן זקן מוציאה אלבום ראשון: "אין לי מילים לתאר את ההתרגשות שלי, אתם הכוח שלי"

A72R2279
צילום: יניר סלע

יוצאת "אקס פקטור" לשעבר ומלכת השושנים בהווה, עדן בן זקן משיקה אלבום ראשון וחדש, והיא לא שוכחת להגיד תודה לכל אלו שתמכו ועזרו לה, "לא שכחתי להגיד גם לכם תודה ענקית באלבום הבכורה אתם הכח שלי! תודה על כל האהבה ותודה לכל מי שהצביע באתר מאקו ואתר ערוץ הילדים עבורי", כותבת בן זקן.

תגידו מזל טוב לעדן בן זקן, הזמרת מקריית שמונה שכולנו זוכרים אותה אולי בזכות האוברול המנומר אותו קנתה ב-30 שקל ועלתה איתו לאודישן של העונה הקודמת של "אקס פקטור", שמוציאה בימים אלו אלבום ראשון וחדש, אחרי שכבשה את הלב של כולנו, הופיעה על בימות מצעד הגאווה, וסימנה את עצמה כדיווה בהתהוות נותר לה להוציא אלבום מקורי וחדש, ולקוות שכולנו נאהב אותו.

138747715121_b

כך כתבה בן זקן בעמוד הפייסבוק שלה: חברים יקרים אין מילים לתאר את ההתרגשות שלי לקראת צאתו של האלבום הראשון שלי. השקעתי בו מאמצים אדירים, ויותר מכך את כל הלב והנשמה שלי.  תקשיבו פעם ועוד פעם, אני בטוחה שתאהבו!  ממש ברגעים אלה האלבום מודפס ומשוכפל ואתם יכולים לרכוש אותו החל מיום שלישי בכל החנויות בארץ, לא שכחתי להגיד גם לכם תודה ענקית באלבום הבכורה אתם הכוח שלי! תודה על כל האהבה ותודה לכל מי שהצביע עבורי".

album-cover
צילום: גיא פיין

1

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן