צפו: עדי סיגלר חוגגת יום הולדת 29 לגלעד שליט

ללא שם

אחד הזוגות היותר מסוקרים בשנה הנוכחית, גלעד שליט  (29) ובת זוגו עדי סיגלר (23) רק חגגו לפני קצת יותר משבועיים את ט"ו באב כמו שצריך עם שיזוף טוב בחוף הים, וארוחת ערב רומנטית במיוחד במסעדה צמודה לחוף הים בהרצליה, ועכשיו אל היעד הבא יום הולדת לחייל המשוחרר, גלעד שליט שחוגג בדיוק היום (שישי) 29 שנים, הצעת נישואים עדיין לא הייתה – אבל הרבה אהבה וקיצ'יות, דווקא כן.

אחרי חרושת שמועות ענקית בדבר הצעת נישואים של גלעד שליט ועדי סיגלר (שהתגלתה כלא נכונה), תגידו מזל טוב: גלעד שליט חוגג 29 אביבים, בדיוק היום (שישי). ואתם אתם שואלים את עצמכם מהי הדרך האולטימטיבית לחגוג את יום ההולדת, זה כמובן בספא מפנק שעדי סיגלר, בת זוגו של שליט אירגנה עבורו. שמש, בריכה, חלוקים מפנקים, מסאז' וכמובן 2 כוסות יין לבן, שיהיה במזל!

לפני קצת יותר מחודש ואחרי זוגיות של כמעט שנתיים, העלתה סיגלר פוסט לעמוד הפייסבוק שלה פוסט בו היא כותבת: "אז זאת המשפחה שלנו. גלעד התפקיד האבא ואני בתפקיד האימא. בלה (הכלבה) היא הנסיכה הקטנה שלנו. בימים כאלו, שמצד אחד הראש עמוק בלימודים ומצד שני הלב כואב ונזכרים וחושבים על העבר, אני רק שמחה שאתה פה איתי, שאתה שלי, שאתה האדם הכי צנוע, אופטימי ורגיש ושאתה אוהב אותי בחזרה. מחכים לבשורות טובות ועל הדרך גם שנוציא ציונים סבירים… אני אוהבת אותך, הגבר של חיי".

נזכיר לכם כי באוקטובר 2013 החל שליט את לימודיו לתואר ראשון במרכז הבינתחומי הרצליה, אבל הוא לא היחיד שלומד שם. גם עדי סיגלר לומדת ל- B.A בתואר ראשון לתקשורת באותו המוסד, נראה שהשאיפה של סיגלר היא ציונים סבירים, ולכן לא נראה לנו שהצטיינות נראית באופק, אבל העיקר שיש אהבה. כך או כך – אנחנו שואלים מה עם חתונה?

ללא שם
חוגג 29: גלעד שליט.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן