אופס פדיחה: מה קרה לשופטת שירי מימון ב"אקס פקטור"?

hqdefault

אי נעימות ומבוכה התרחשה בפרק של "אקס פקטור" ששודר אמש (רביעי) בערוץ 2, כאשר השופטת והמנטורית האישית שירי מימון לא הכירה את "אלינור ריגבי" של הביטלס, ואף הטילה ספק האם יש מישהו שבכלל מכיר אותו. אאוצ', לא נעים.

פחות נעים: אתמול ביצעה המתמודדת טל גינת את השיר "Eleanor Rigby" של הביטלס, גינת בחרה שיר שהשופטת והמנטורית האישית שלה, שירי מימון – לא הכירה ואף פקפקה באפשרות שיש מישהו אחר שמכיר אותו.

CCI29013_00073

בפרק ששודר אמש (רביעי) נראתה שירי מימון כשהיא מכינה את המתמודדת שלה טל גינת לקראת ההופעה החיה (שלב הלייבים) של התכנית. במהלך קטע מתוך החזרות לשיר סיפרה מימון: "בחרנו שיר שאני באופן אישי לא הכרתי לפני כן, אולי יש לי איזה חור בהשכלה, אבל זה בסדר כי כנראה שיש לי". בהמשך התכנית אף הביעה מימון את החשש הגדול שלה כי אפילו לא צופה אחד יכיר את השיר אותו בחרה גינת לבצע.

את הפוסט הבא פירסם דודי פטימר, שדרן ב- 103 FM אמש: "אז מסתבר ששירי מימון (ועוד משתתפים) ב"אקס פקטור" לא מכירה את "אלינור ריגבי" של הביטלס. מה הלאה ? לא להכיר את love me tender של אלביס או stairway to heaven של זפלין ? או אולי purple haze של הנדריקס או light my fire של הדורז? לא יודע אם לצחוק או לבכות… זה לא רק חור בהשכלה זה תהום בהשכלה… מוזמנת לבוא אליי לשמוע תקליטים של הביטלס…אבל באמת, אותי זה קומם!", הוא כותב.

11873673_10153518272953389_1009436503878955130_n

אלינור ריגבי (באנגלית: Eleanor Rigby) הוא שיר של הביטלס שהופץ בו-זמנית באלבום "Revolver"‏ (1966) ובסינגל. השיר נכתב בעיקר על ידי פול מקרטני, והקרדיט המשותף ניתן כמו תמיד גם לג'ון לנון.‏ מילות השיר הרציניות, העוסקות בבדידותם של אלמונים, והעיבוד הלא-שגרתי לרביעיית מיתרים כפולה שכתב ג'ורג' מרטין, היו נדבך נוסף בתהליך הפיכתם של הביטלס מלהקת רוקנרול-פופ ללהקה היוצרת בעיקר מוזיקה ניסיונית. ב-1968 נכלל השיר בסרטם של הביטלס "צוללת צהובה".

אז מסתבר ששירי מימון (ועוד משתתפים) באקס פקטור לא מכירה את "אלינור ריגבי" של הביטלס. מה הלאה ? לא להכיר את love me tender של אלביס או stairway to heaven של זפלין ? או אולי purple haze של הנדריקס או light my fire של הדורז? לא יודע אם לצחוק או לבכות… זה לא רק חור בהשכלה זה תהום בהשכלה… מוזמנת לבוא אליי לשמוע תקליטים של הביטלס…אבל באמת ! אותי זה קומם ! Amit Frenkel

Posted by ‎דודי פטימר‎ on Wednesday, August 26, 2015

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן