סערה ברשת: אלפי גולשים נגד התחפושת של קייטלין ג'נר

2-photos30

בחודש אוקטובר הקרוב צפוי לחול "ליל כל הקדושים", אז חנות התחפושות האמריקאית המוכרת "ספיריט הלואין" החליטה להשיק תחפושת קייטלין ג'נר, הגולשים זעמו על התחפושת וטענו כי היא לועגת לדמותה של גנ'ר, "זה מרושע, זה אכזרי מאוד, ג'נר היא מודל לחיקוי", נכתב באחת התגובות.

מכירת תחפושות לקראת ליל כל הקדושים עוררה סערה חברתית גדולה במדיה, לאחר שביום שלישי (אתמול) מבקרים רבים טענו שהתלבושת שבה ניתן להתחפש לקייטלין ג'נר מעליבה אנשים טרנסג'נדרים ומקדמת סטריאוטיפים רבים.

חנות התחפושות האמריקאית המוכרת "ספיריט הלואין" השיקה השבוע תחפושת חדשה, תחפושת "קייטלין ג'נר" במהדורה מיוחדת לכבוד ליל כל הקדושים, שחל באוקטובר הקרוב, התחפושת שמחירה עומד על 75 דולרים, מבוססת על בגד הגוף שמזכיר את הלבוש המפורסם של ג'נר, ביחד עם פאה בצבע ג'ינג'י וסרט שעליו נכתב "קראו לי קייטלין".

Gettd2_g

מיד לאחר הפצת התחפושת, הוצפו הרשתות החברתיות בתגובות זועמות מצד הגולשים "איזו מן חברה אנחנו? אנחנו לועגים לג'נר עם תחפושות", "זה מרושע, זה אכזרי מאוד, ג'נר היא מודל לחיקוי", נכתב בתגובה אחרת. מרבית התגובות יצאו כנגד חנות התחפושות ואף קראו לחתום על עשרות עצומות במטרה להוריד את התחפושת לאלתר ממדפי הרשת. נאספו 2,700 חתימות עד יום שלישי אחר הצהריים. "טראנס הוא לא תחפושת. למרות שג'נר היא דמות ציבורית", נכתב בתגובה אחרת. העתירה לביקורת על התחפושת היא בעצם העובדה שגם ככה הקהילה עומדת בפני אתגרים רציניים, בין היתר אלימות, התאבדות, מחוסרי בית ואבטלה.

1917401-5

דוברת החנות, אמרה בראיון לעיתון "ניו יורק דיילי ניוז" שהתחפושת בכלל נוצרה כמחווה ומחמאה גדולה לג'נר. "קייטלין ג'נר הוכיחה את עצמה כגיבורת העל האמיתית של השנה, וספיריט הלואין גאה להחזיק בתחפושת שמהללת אותה", אמרה.

ShowImage

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן