עלה לה? יאנה יוסף כועסת על ילדות צעירות שרצו תמונה עם ציון ברוך

10919478_510956772378411_555287416_n

נוסעת שהייתה על אותו המטוס ביחד עם יאנה יוסף ובעלה לעתיד ציון ברוך מספרת לפורטל עומרי חיון כי לפני הטיסה התנהגה יוסף בברוטליות כלפי בנות צעירות שבסך הכל רצו תמונה עם ציון ברוך, "שמעתי שלוש נערות מתוקות שמשכנעות בהתרגשות אחת את השניה לגשת להצטלם עם ציון. אחרי רבע שעה בערך הן עזרו אומץ, המתוקות וניגשו אליהם. יאנה בדיוק אכלה כריך ענקי ונבחה עליהן שילכו כי הם מדברים. בעצבים! הנערות חזרו מבויישות למקום, לקח להן כמה דקות להתאושש מהתגובה ובסוף קמו במהירות ונעלמו מאזור האוכל", מספרת לנו הנוסעת.

היום דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי יאנה יוסף, ו"שלישיית מה קשור": ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מכיאלשווילי, מבלים בימים אלו בחופשה מפנקת במיוחד ביעד שאהוב מאוד בקרב קהילת הסלבס בקיץ האחרון – יוון,  אם חשבתם שמדובר בטיול גברים, אז זהו שלא, מדובר בטיול משפחתי, אבל גם לחופשה הזו יש צד פחות נעים, לפחות בקרב המעריצים.

11899497_1653132428261108_1269403144_n
מסרבים להצטלם?

כך מספרת לפורטל עומרי חיון אחת הנוסעות שבילו עם יאנה יוסף בטיסה: "זה היה בדיוטי פרי לקראת הבורדינג, הייתי איתם גם באותם הטיסה. בנוסף ציון ויאנה ישבו מולי לפני העליה למטוס. בשולחן מאחורי, שמעתי שלוש נערות מתוקות שמשכנעות בהתרגשות אחת את השניה לגשת להצטלם עם ציון. אחרי רבע שעה בערך הן עזרו אומץ, המתוקות וניגשו אליהם. יאנה בדיוק אכלה כריך ענקי ונבחה עליהן שילכו כי הם מדברים. בעצבים! הנערות חזרו מבויישות למקום, לקח להן כמה דקות להתאושש מהתגובה ובסוף קמו במהירות ונעלמו מאזור האוכל. ממש מרגיז אותי שעל נערות כאלה ציון לחבריו הפכו להיות מה שהם וזה היחס שהן מקבלות. כוא בלי הלב עליהן, עכשיו מבחינתי יאנה יוסף ובעלה לעתיד הם המיץ של הזבל מבחינתי, אותן נערות מהסוג הזה בנו את המעמד שלכם, תתביישו, אני התביישתי עבורן".

פחות נעים.

צילום: אור גפן
צילום: אור גפן

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן