מה חיפש חבר הכנסת שרון גל במסיבת גייז?

3456

חבר הכנסת הטרי לא מפסיק לספק לביצה כותרות בזו אחר זו, אחרי שאת השבועות האחרונים העביר לצידה של האישה והסיליקון אביבית בר זוהר, אמש (שני) הוא בילה במסיבת גייז בליין ה"לימה לימה" במועדון בתל אביב.

בשבוע שעבר דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי כמה ימים לאחר הפרידה מהאקס אלבז, הכירה בר זוהר את שרון גל (41), השניים הכירו ממש במקרה ביום הולדתו של איש יחסי הציבור חיים אלדר, שהפיק מסיבה גדולה בצהרי יום שישי האחרון, ונראו קרובים. לפני כשבועיים בר זוהר וגל ערכו ארוחת ערב משותפת שכוללת את כל בני המשפחה מצידה של בר זוהר, אך מדובר בארוחה חברית בלבד. זוגיות במסווה או סתם חברות, נראה ששרון גל לא מפסיק לספק לנו כותרות.

צילום מסך: פייסבוק
צילום מסך: פייסבוק

אמש (שני) נצפה חברת הכנסת הטרי כשהוא מבלה במסיבת גייז בתל אביב, ליין בו מתנגנת מוזיקה שחורה, היום בבוקר הופצו תמונות של גל מאותה המסיבה, לצידם נכתבו דברים כנגדו, ועל היותו שייך למפלגה שאינה תומכת בקהילה ההומוסקסואלית.

לצד התמונה המדוברת נכתב כך: "שרון גל, חבר כנסת ממפלגה סופר הומופובית שמפיץ שמועות שיוצא עם פליטת ריאליטי, מבלה במסיבת גייז בלימה לימה בתל אביב. מתי הפעם הבאה שיצביע נגדנו?"

בקרב הקהילה לא נשארו אדישים להגעתו של גל למסיבה אמש, וברשת צצו אינספור תגובות: "הוא בן אדם עם דעות חשוכות" נכתב בתגובה אחת, "זה שפוליטיקאי הולך למועדון הומואים כדי לשוחח עם אנשים לא עושה אותו הומו. לפעמים זה עושה אותו לפוליטיקאי שרוצה קשר ישיר עם הבוחר", נכתב בתגובה אחרת.

שרון גל מסר בתגובה כי הוא אוהב נורא את המועדון הזה, וכמו שלא מבקשים תגובה ממנו כשהוא מבלה במועדוני סטרייטים, ככה נראה לו תמוה למה כעת מבקשים תגובה.

שרון גל באולפן רדיו ת"א, מאת 102fm.
שרון גל באולפן רדיו ת"א, מאת 102fm.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן