יאנה יוסף ושלישיית "מה קשור" כובשים את יוון

11899497_1653132428261108_1269403144_n

תגידו שלום ליאנה יוסף, ו"שלישיית מה קשור": ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מכיאלשווילי, שממש בימים אלו מבלים בחופשה מפנקת במיוחד ביעד שאהוב מאוד בקרב קהילת הסלבס בקיץ האחרון – יוון,  אם חשבתם שמדובר בטיול גברים, אז זהו שלא, מדובר בטיול משפחתי, כל הפרטים.

בדיוק שבועות בודדים לפני שיאנה יוסף (יוצאת "האח הגדול" לשעבר) צפויה ללדת את בנה הראשון לציון ברוך, היא ובעלה יוצאים לחופשת קיץ חמימה ביחד עם חברם המשותף שלום מיכאלשווילי ובת זוגו ואסי ישראלוף.

אסי ישראלוף
אסי ישראלוף

קצת פחות משנה עברה מאז החתונה של יאנה יוסף וציון ברוך, ובקרוב היא צפויה ללדת יורש עצר צעיר למשפחה המדוברת, אבל חכו עם הכל – כי דקה לפני הלידה, בחודש השביעי להריונה, נמצאת בימים אלו יוסף בחופשה קיצית ומפנקת במיוחד ביעד מפנק.

inGllf4_g

במהלך השנה האחרונה הספיקה יוסף בין היתר להצטלם לסרטים חדשים, ואפילו לדגמן למותג האופנה "רמי לי" כשהיא בבגדי היריון. החופשה הקרובה אמורה לתת מנוחה לזוג שעבד קשה, אבל גם כדי לחגוג את יום הולדתו של שלום מיכאלשווילי, צלע אחת משלישיית "מה קשור", שחגג את יום הולדתו ה-37 ביום רביעי האחרון.

inGllf1_c
איזו משפחה.

להזכירכם, לפני כשבועיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי שלישיית מה קשור הצטלמה בימים לקליפ מחאה חדש למען קהילת האתיופים, ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי החליטו להתגייס למען הקהילה בקליפ חדש אותו הם הפיקו. במדינת ישראל שנת 2015 החדשות מתיישנות מהר אבל ישנם דברים שאסור שייעלמו כל כך מהר מהתודעה, לכן שלישיית 'מה קשור' יצאה בשיר חדש ובו אמירה חברתית אמיצה, השלושה הצטרפו לדרישה הציבורית לשוויון אמיתי בין אזרחי המדינה ותומכים במחאת יוצאי הקהילה האתיופית.

1ללא שם

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן