בר רפאלי מתחתנת ולנו יש פרטים חדשים ועסיסיים לתת לכם

barafi

אחרי שנתיים וחצי של פרידה אחת מתוקשרת, זוגיות מבטיחה ומעבר למגורים ביחד – החליטו בר רפאלי ועדי עזרא לאשש את השמועה שהתגלגלה בביצה כבר במשך זמן רב, והפעם להתחתן באמת, אחרי שזה כבר סופי וברור – יש חתונה, לנו רק נשאר לגלות לכם מי יהיה הדי ג'י בחתונה, ולמה יקחו מהאורחים את הטלפונים הניידים שלהם בכניסה לחתונה? – כל הפרטים.

מאז הפרידה האחרונה של הזוג, נראה שמערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון. בחודשים האחרונים רפאלי ועזרא נודדים מחופשה לחופשה – הם הספיקו לעבור ביוון, ניו יורק, ואפילו בקריביים, (שם עדי כרע ברך והציע נישואים בזמן ארוחה רומנטית פרטית בלב ים.) בר הצהירה בעבר כי מצאה את החתן המיועד וכנראה שעזרא הבין שגם הוא מצא את האחת והיחידה שלו, וכעת אחת החתונות הגדולות יותר של ביצת הסלבס מתקרבת אלינו בצעדי ענק- ממש בחודש הבא, בר רפאלי & עדי עזרא.

235763

בימים אלו בר חיפשה די ג'י לחתונה שלה, החתונה שצפויה להתקיים ב- 24 בספטמבר, בין יום הכיפורים לסוכות. בר רפאלי בחרה את הדי ג'י איתי גלו, שהוא אחד התקליטנים המפורסמים והמבוקשים בתחום האירועים בכלל והחתונות בפרט, המחיר שהוא לוקח כ- 8,000 ש"ח, אבל לא נראה לנו שזו בעיה לרפאלי כי גלו צפוי לתקלט בחתונה שלה חינם לחלוטין אבל יזכה לפרסום רב, גלו היה אמור לתקלט בחתונה של זוג מאושר אחר לגמרי באותו היום, אבל מששמע שרפאלי מעוניינת בו, הוא בחר כמובן לתקלט אצלה בחינם, לבטל אצל הזוג האחר שאיתם קבע ואף לפצות אותם כספית, בכל זאת, מי יגיד לא לבר רפאלי?

baraddi_4_x5

אם האורחים בנו על תמונות באינסטגרם, וצ'ק-אינים בפייסבוק, הם כנראה טעו – כי כולם צפויים להפקיד את הטלפונים בכספת בכניסה לחתונה, האורחים לא יוכלו לא לצלם אפילו לא תמונה אחת בחתונה – הסיבה? בר רפאלי מתכננת למכור את כל התמונות מהחתונה שלה. רפאלי צפויה להציב מאבטחים רבים במהלך החתונה, כדי לוודא שהחתונה תהיה מנותקת לחלוטין ממצלמות פלאפונים וצלמי פפארצי. בימים אלו ממש מנהלת רפאלי משא ומתן מול אתרי רכילות מחו"ל, תמורת התמונות מחתונתה.

ללא שם

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן