צפו: "הצל" (יואב אליאסי) מגיב לראיון של סאבלינמל לשבע לילות

10506761_10152487134350255_3178386076300459819_o

בסוף השבוע האחרון פורסמה כתבה בעיתון "ידיעות אחרונות" במוסף שבע לילות, בה נכתב כי סאבלינמל שובר שתיקה ומספר על היחסים עם "הצל", מאוחר יותר פורסמה כתבה נוספת בה נכתב "הצל נגד סאבלינמל, עושה יחסי ציבור על חשבון הדם שלי", בכתבה התראיין סאבלינמל. הצל לא נשאר חייב והחליט להגיב את כל מה שיש לו לומר בעמוד הפייסבוק שלו: "אז הנה פגעת בי ואפילו לא קיבלת כתבת שער על זה, פשוט מיותר אח שלי, אין מישהו שמכיר אותך יותר ממני ואני יודע שלפעמים אתה מספר לעצמך סיפור כל כך הרבה פעמים עד שאתה מאמין בו ואז אתה כועס על הסיפור שסיפרת לעצמך, אבל אני ואתה יודעים את האמת, אני הייתי איש הסוד שלך ולא משנה מה יהיה יש דברים שבחיים לא יוציאו ממני. זה לא סוד שאני ואתה כבר לא אחים , גם חברים חצי כוח, אבל לעד אני אשמור לך חסד נעורים", כותב הצל.

"מ- 7 בבוקר כל טורפי הנבלות מהעיתונים, רדיו וטלוויזיה לא מפסיקים להתקשר. הכרישים רעבים לדם והם מריחים את הדם במים. מיותר להגיד שאני לא משתף איתם פעולה, אז מה Ynet עשו? שמו כותרת שקרית ותמונה מביכה שלי עם פיתה ביד , אני לא מתכונן להמשיך עם הדבר הזה. אמרתי מה שהיה לי להגיד ודי . קובי, אני ממליץ לך גם לא להמשיך עם זה למרות שאני מבין שזה יקדם את ההופעה שלך, אבל אני סיימתי להאכיל את הצבועים", כותב "הצל", יואב אליאסי בעמוד הפייסבוק שלו, בעקבות הראיון של סאבלינמל לעיתון.

11952051_10153428869570255_194475641512649958_n
מימין: התיקון של "הצל", לכתבה שפורסמה ב Ynet.

כך כתב יואב אליאסי ("הצל") בעמוד הפייסבוק שלו לפני יומיים: חשבתי הרבה אם לכתוב או להתייחס לכתבה של ״אח שלי״ סאבלימינל מ 7 לילות . בהתחלה אמרתי אני אתעלם ואראה שאני הגבר הגדול יותר, אבל אני מקבל אין סוף תגובות והחלטתי כן להגיב, אבל אני ממש לא עומד ללכלך ולא להוציא את הכביסה המלוכלכת החוצה.

אני רק עומד לענות על מה שהוא אמר וכרגיל שיחק לידיים של ידיעות אחרונות שסוף סוף יכלו לפגוע בי ודרך מי אם לא השותף המיתולוגי שלי, שלרוע המזל אני אוהב מאוד וחשבתי שהשארנו את העבר בעבר והתקדמנו אבל הם הצליחו להוציא ממנו כל פרט כואב שהיה בינינו בחדרי חדרים וסודות שאתה משתף עם החבר הכי טוב שלך שאין דבר שהוא לא יודע עליך כמו מה עשיתי בחדר המיטות ועם מי וכמה ועד המצב הכלכלי שלי והמשפחה שלי , כי גם אני יכלתי להתחיל לפתוח את כל מה שיש לי והמעגל הזה היה נמשך לנצח חבל פשוט חבל . אז ככה..

הכתבה המדוברת
הכתבה המדוברת

קובי טוען בכתבה שעשיתי כל מניפולציה אפשרית כדי שהוא יסלח לי שהתחננתי לסליחותו ושאני לא מאמין שלא ראיתי את הילד שלו וכו׳ -אז נכון, אני הייתי הראשון שהתקשר אליו אחרי שנים של סכסוך ונכון כאב לי מאוד שבן אדם שהיה האיש הכי קרוב אליי בעולם התחתן ועשה ילד ואני לא מכיר אותו ונכון זה כאב לי אבל דיברתי מהלב אבל בין זה לבין מניפולציה יש אוקיינוס. נכון רציתי שנחזור לעשות מוזיקה כי באמת חשבתי שזה הדבר הנכון לעשות ויכול להיות רווחי לשנינו ולכל מי שגדל עלינו, באתי נקי, כנה ונטול אגו וגם ביקשתי סליחה עם הוא נפגע ואפילו לא נכנסתי למשחק של מי צודק ולמרות שסליחה חזרה לא קיבלתי אבל אני לא מצטער על זה וגאה בעצמי מאוד שניסיתי לסגור את המריבה עם החבר הכי טוב שלי אפילו עם זה אומר להשאיר את הכבוד בבית .

נכון בתקופת הזוהר שלנו קניתי האמר ומרצדס וגרתי בסיטי טאוור וכל יום בחורה אחרת ואתה נסעת על טויוטה והיית סגור בבית עם החברה שלך . אלו היו בחירות שלך, מיליון פעם דיברנו על זה ולא הצלחת לצאת מהחסכנות שלך, אבל שוב אני לא מבין איך זה אשמתי ולמה אתה כועס עליי על זה ולמה זה שווה שורה בעיתון ..

ועכשיו לגולת הכותרת, קובי טוען שבחברת הליקון אמרו לו ״אתה מי שמעניין אותנו, הצל הוא ההוא לידך ומבחינתנו זה יכול להיות נחום או הרצל״ בוא נספר את הסיפור המלא קובי, אתה זה שלימד אותי איך להפיל חרוז נכון, מה זה פלואו ומה זה הגשה והאמנת בי שאני לא האמנתי . וכשהתחלתי לכתוב כשהיינו בני 17 האהיית נשאר בשוק מהמילים שאני מצליח לכתוב ואז החלטת שאני ואתה צריכים להיות צמד .

כשאתה חתמת בהליקון עם האור מציון, אני הייתי ילד עם אבא בכלא ומשפחה בלי שקל, אז במקום לרדוף אחרי החלומות כמוך, חלמתי על לחתום קבע בשביל להביא אוכל הביתה ולא יכולתי לפנטז אז על קריירה במוזיקה . לי לא היו אמא ואבא עשירים עם מפעל ליהלומים ושאם בטעות אני אפול ירימו אותי , אצלי זה היה לעשות או למות .. אז באלבום הראשון התארחתי ב 4 שירים שהם היו הלהיטים של האלבום, אחר כך בא האור והצל שנהיה הצלחה כבירה .עכשיו אני באמת לא מבין מה יצא לך מלהגיד את המשפט המיותר הזה, אתה מרגיש גדול בזה שאתה מקטין אותי? זה רק מקטין אותך יותר! מה כואב לך בלהגיד שכתבנו הלחנו ביחד אתהאור והצל? למה לקחת לי את הקרדיט על העבודה שעשינו למה לנסות למחוק אותי מדפי ההיסטוריה את השם שלי מהשירים המשותפים הורדת ביו טיוב שלך לאיפה עוד אתה רוצה להגיע עם זה ?! לא מבין מה יצא לך מכל הכתבה הזאת .. למה לעשות יחסי ציבור על חשבון הדם שלי? לא הייתי עושה את זה לך אולי בעבר אבל לא היום לא עכשיו . למה לשחק לידיים של שונאינו ואויבינו?

"הנה Ynet הכנתי לכם עוד תמונה, הפעם עם יותר בשר", כותב הצל.
"הנה Ynet הכנתי לכם עוד תמונה, הפעם עם יותר בשר", כותב הצל.

אז הנה פגעת בי ואפילו לא קיבלת כתבת שער על זה, פשוט מיותר אח שלי, אין מישהו שמכיר אותך יותר ממני ואני יודע שלפעמים אתה מספר לעצמך סיפור כל כך הרבה פעמים עד שאתה מאמין בו ואז אתה כועס על הסיפור שסיפרת לעצמך, אבל אני ואתה יודעים את האמת, אני הייתי איש הסוד שלך ולא משנה מה יהיה יש דברים שבחיים לא יוציאו ממני. זה לא סוד שאני ואתה כבר לא אחים , גם חברים חצי כוח, אבל לעד אני אשמור לך חסד נעורים. תאקט לנצח".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן