יש לה זמן לחגוג: נועה תשבי בהיריון מתקדם במיוחד

IMG_4731

לא נראה לנו שההיריון מפריע לה במיוחד: כי שום דבר לא ימנע מנועה תשבי המהממת לחגוג כמו שצריך את מסיבת סוף הצילומים, לתכנית חדשה בכיכובה שצפויה לעלות בחודש אוקטובר הקרוב לטלוויזיה, אז מי מהסלבס הגיע לפרגן, ואיך הייתה העוגה?

אמש (ראשון) התקיימה מסיבת סוף הצילומים לתכנית החדשה של נועה תשבי – "החיים על פי נועה תשבי", שתעלה בחודש אוקטובר הקרוב בערוץ "החיים הטובים". האירוע, שהתקיים בפלמינגו בר שבמלון "בראון ביץ' האוס" בתל אביב, נחגג בסימן יום ההולדת של רוס סינקל, בן זוגה של תשבי ואבי העולל שבדרך.

IMG_4984

סינקל המופתע הסמיק כשעוגת יום ההולדת יצאה והקהל התחיל לזמר "היום יום הולדת". בין מזמרי הברכות , הגיעו אנשי ההפקה ומנכ"ל ענני תקשורת – שרון למברגר, וכן חברים ובני משפחתה של נועה, חלקם אף התארחו בתכנית "החיים על פי נועה תשבי". בין האורחים ניתן היה למצוא את אחיותיה של נועה – מירה ומיכל ארצי ואיריס ותום תשבי (שאף עיצבה את השמלה אותה נועה לבשה).

IMG_4714

מצאנו שם גם את סטלה עמר, רונית יודקביץ', שלי גפני, מוטי רייף, קיקי רוטשטיין שהגיע עם איריס – אחותה של נועה, ירון כפכפי ובן זוגו, השף שאול בן אדרת, גילת אנקורי ועוד, כולם הגיעו לפרגן.

צילומים: רפי דלויה.

IMG_4662 IMG_4746

IMG_4671IMG_5153 IMG_5013 IMG_4856

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן