התאומות חלפון לבר רפאלי: "בר שתדעי שזו לא את שהבאת את המשהו החדש אלא אנחנו"

11917993_912916912108565_660656632_n

בפרק ששודר במוצאי שבת האחרונה של התכנית "אקס פקטור", ראינו את המנחה בר רפאלי בשמלה צהובה במיוחד, את השופטת שירי מימון בבגד צהבהב לא פחות, ואת המתמודדת עטרה אבו – צהובה גם היא, מה נסגר שם בהפקת "אקס פקטור" ואיך התאומות חלפון קשורות לזה? כל הפרטים.

את התאומות חלפון ראינו לראשונה בסרטוני הליפסינג שהן מעלות ליוטיוב, אבל מסתבר שיש להן הרבה מה לומר, הן אפילו משוכנעות לגמרי שבר רפאלי העתיקה מהן את "המראה הצהוב",

את הפוסט הבא פירסמו אמש הבנות בעמוד האינסטגרם שלהן: "אז אחרי הפרק ששודר אתמול ב"אקס פקטור" הבנו שאנחנו מובילות דעת קהל מאוד גדולות בישראל. איזה כיף! להזכירכם אנחנו הופענו עם השמלות הצהובות באודישנים של "אקס פקטור" וכנראה שזה תפס, כולם אהבו, החמיאו בטירוף ואימצו את זה גם אליהם. בר שתדעי שזו לא את שהבאת את המשהו החדש הזה כמו שאמרת אתמול.

בתחילת הפרק ששודר אתמול, נכנסה בר רפאלי עם השמלה הצהובה המדהימה וישר אחריה הגיעה שירי מימון עם אותה השמלה הצהובה ואמרה ״איזה כיף שאנחנו לובשות צהוב, אנחנו כמו תאומות״ (את ובר כמו, אבל אנחנו באמת תאומות) ובהמשך הפרק הופיעה עטרה, מהצמד ״עידו ועטרה״ גם עם אותה השמלה הצהובה.

אז תודה רבה "אקס פקטור", אנחנו שמחות שאנחנו נותנות לכם השראה, אגב, אחלה עונה ובמיוחד אחלה שמלות. מזמינות את כולם להסתכל בפוסטים הקודמים ובסרטוני הליפסינג בערוץ היוטיוב שלנו לעוד אאוטפיטים מושלמים! בר, זה שחיקינו אותך בתמונה (6 פוסטים לפני) זה לא אומר שגם את צריכה סתם.. אנחנו מטורפות עליך!", כותבות הבנות.

התאומות חלפון
התאומות חלפון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן