ככה עומר אדם חוגג אחרי שהוא מסיים עונת הופעות

1ללא שם

בימים אלו ממש הוא סיים את סיבוב הופעות הקיץ שלו עם הזמר משה פרץ, הוא הספיק להיפרד מהאקסית ולמצוא בת זוג חדשה, ועכשיו הוא חוגג את שארית הקיץ כמו שצריך, עומר אדם – כמובן.

לפני כחודשיים דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון כי עומר אדם בן ה-21  והאקסית מעיין אשכנזי בת ה-25 כבר לא, כי לאחר זוגיות מאוהבת של שנה וחצי רצופות, השניים נפרדו סופית. דווקא כשכל הרוחות נשבו לכיוון של הצעת נישואין וטבעת שהייתה צפויה להגיע באותה סוף החופשה רומנטית שהייתה לזוג דאז , הכל השתבש. אבל מאז עבר זמן רב (לפחות לפי שעון הלו"ז של הזמר  עומר אדם), ונראה שהגיע הזמן לזוגיות חדשה ומנצנצת. אז תגידו שלום לקים פינסטרה, בת הזוג החדשה של עומר אדם בימים אלו ודוגמנית במקצועה.

1שם

אבל לצד הזוגיות החדשה צריך לטפח גם את הקריירה, בחודש אוגוסט האחרון עלו משה פרץ ועומר אדם במופע משותף וחדש יחד עם להקת המחול האירית "ספיריט אוף דה דאנס" בין היתר הופיעו הזמרים בתל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע.

Mode Ani …?? ?סליחות ?

A video posted by Omer Adam (@omeradam10) on

עכשיו, אחרי שסיים את סבב הופעות הקיץ שלו, נראה שעומר אדם חוגג עם החברים כמו שרק הוא יודע, לחשבון הפייסבוק שלו הוא מעלה את התמונה הבאה, לצידה הוא כותב: "שלא ייגמר לעולם".

שלא ייגמר לעולם?
שלא ייגמר לעולם?

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן