ביקורת: ההלוויה של כוכב נולד שודרה אמש בחסות The Voice ישראל

באיחור של ארבע שנים לפחות, אמש זה קרה: The Voice ישראל עלתה לאוויר ומחקה כל זכר שעשתה כאן כוכב נולד בעשור האחרון ובצדק, עומרי חיון מדווח מהערב בו התקיימה ההלוויה של כוכב נולד.

תכירו את הפצצה החדשה על מסך הטלוויזיה שלכם: The Voice. אחרי פרומואים מבטיחים, קידומים אינסופיים, אמש הבנו שזה היה שווה את זה. תוכנית הריאליטי החדשה שמתחרה ראש בראש עם כוכב נולד הוותיקה, הצליחה לשבור את חוקי הטלוויזיה ולשים בצד את סיפורי הסינדרלה המייגעים, שבכל עונה בכוכב נולד דוחפים לנו אבא נכה, אח עיוור, זה שאין לו כסף ואיזה חולה סופני.

ב"The Voice", מתעסקים בכישרון ומכבדים את המתמודדים שבאים להבחן. אין דאחקות על מתמודדים שלא מודעים לעצמם ומנצלים זאת למען הרייטינג, אין יותר מדי מתיחת זמנים או סיפורים קורעי-לב. יש רגשות אבל עם כישרון וטוב טעם.

רוב המתמודדים מנוסים ומשופשפים, חלקם הם הבן/הבת של.. וחלקם אפילו ניסו את מזלם בכוכב נולד ולא הצליחו. "The Voice" מכתיבה מחדש את החוקים ולא מתביישת להגיד "כוכב נולד" בזמן שידור פרק הבכורה שלה, כאילו כוכב נולד כבר לא איתנו.

ב"The Voice", פחות משתלטים על התוכנית, הם נותנים למתמודדים להיות מרכז הבמה ולשלוט ברוב התוכנית, אם זה בלאפשר להם לשיר באנגלית, מה שגורם לתוכנית להיות איכותית יותר, ולהבדיל מכוכב-נולד שנותנים לצביקה הדר להמשיך לזרוק בדיחות שהפסיקו להצחיק כבר בכוכב נולד 3.

אביב גפן, שרית חדד, רמי קלינשטיין ושלומי שבת הם הליהוק הכי טוב שהיה יכול להיות ל"The Voice"-ממש כמו בפורמט המקורי, המנטורים מתעסקים בחיים בעיקר במוזיקה וכל אחד מהם הוא שם בולט. אין ספק שלשרית חדד התוכנית תעשה טוב כי זה יהיה בין הפעמים הראשונות שבהם נזכה להכיר אותה קצת יותר לעומק.

המנטור המפתיע הוא אביב גפן שמצליח להביא פן חדש לתוכניות הריאליטי מסוג זה ולא מתבייש להגיד את אשר על ליבו, לא צנזורה.

– המתמודדים שעשו לנו את זה:

נועה גולן, הבת של דינה גולן ז"ל, הצליחה לרגיש בשיר של אדל למרות שהיא בת 40 ל"The Voice" זה ממש לא משנה. להם אכפת מכישרון ואין ספק שיש לה את זה.

גילן שחף-ההוא מלהקה. טוב שלא נתנו לי לראות אותו עד שהוא התחיל לשיר, כי אין ספק שהבחור יפה, אבל גם אין ספק שהוא כישרוני. אומנם, יש עוד על מה לשפר, כי בפזמון הוא היה קצת חלק אבל הוא יודע לספק את הסחורה.

קטלין רייטר-היא כמה ימים בישראל, אליה עלתה ממונטריאול שבקנדה. וואו, ללא ספק היא עזרה לפרק הבכורה להיות נוצץ יותר, בזכות האנגלית שלה, בחירה השיר ושליטה בקול, היא בולטת ותבלוט בהמשך. בכוכב נולד היא הייתה עפה ראשונה או שנייה אבל "בקול" יש לה סיכוי טוב להגיע לפחות לחצי הגמר.

– נקודות

* מיכאל אלוני, הוא העוז זהבי החדש של רשת.

* רמי קליינשטיין קצת משתלט על התוכנית

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן