יריב נתי נגד גיא פינס: "במשך שנים אני נמנע מלשתף פעולה עם המערכת שלו שמבזה ומשפילה כוכבים"

11868805_10207472287867970_1510682522_n (1)

אתמול (ראשון) שודר בערוץ 10 סרטו של גיא פינס "מציאות נושכת" העוקב אחרי מתמודדי ריאליטי שיוצאים מבועת הפרסום ונתקלים בקשיים רבים, נטישת המשפחה, דיכאונות, משברים טראומות והרבה חשבון נפש, מיד לאחר שידור הסרט סוכן הריאליטי והטאנלטים יריב נתי פירסם בעמוד הפייסבוק פוסט תגובה, "אני רוצה להגיד לך פינס ולכל גופי התקשורת תתעוררו מדובר באנשים אמיתיים עם רגשות משפחה חברים ילדים הורים ובני זוג ולא באיזה פליט כמו שכולכם מנסים להדביק להם ולהקטין אותם", כותב נתי.

אתמול (ראשון) שודר בערוץ 10 סרט הדוקו "מציאות נושכת" שמציג את חייהם המלאים של פליטי תוכניות הריאליטי לסוגם, שנים רבות לאחר שהסתיימה התכנית. במהלך הסרט כוכבי הריאליטי לשעבר של "האח הגדול", "הרווק", "הישרדות" חשפו את הקשיים האישיים והכלכליים, הטראומות, ההתנתקות מהמשפחה ורגעי המשבר שעברו לאחר השתתפותם בתוכניות אלו.

נטלי תורג'מן הגיעה יחד עם המתמודדת דפנה דה גרוט לגמר התכנית "הרווק" עם גיא גיאור – ורגע אחרי שהפסידה, כבו האורות ואיתם גם כבתה אשליית האהבה, הרומנטיקה והפרסום. בסרט "מציאות נושכת" ששודר אמש (ראשון) בערוץ 10, סיפרה תורג'מן על החרדות, הקשיים הרבים ובעיקר על הבעיות הכלכליות בעקבות ההשתתפות בתכנית הריאליטי.

סער שיינפיין
סער שיינפיין

אבל תורג'מן היא לא היחידה ששופכת את ליבה, בין המשתתפים בסרט מצאנו גם את איתי שגב שזכה במקום הראשון בעונת ה-VIP של "הישרדות", ואת סער שיינפיין מ"פרשת הכדורים" המפורסמת בבית "האח הגדול", גם דורין סגול שהשתתפה בעונה החמישית של בית האח, חשפה את הקשיים מאז יציאתה מהבית, במהלך הסרט סיפרה סגול שהיא פגעה רבות במשפחתה, במשך שנים הייתה עסוקה סגול רק בהשקות ואירועים נוצצים, ושכחה מבן זוגה ומשפחתה.

11419272_500380950120263_1327326917_n
דורין סגול

גם אלכס מץ, בוגר "הישרדות" לשעבר סיפר על הקשיים: "התחושה שאתה הופך להיות משהו זניח, לא חשוב, שאף אחד לא מתייחס אלייך היא קשה, אני בנאדם, זה קשה להיות דחוי, בצד, הייתה לי מועקה קשה – ואפילו היו לי כאבים בחזה וקשיי נשימה".

איתי שגב
איתי שגב

יריב נתי, שצפה בסרט ששודר לא נשאר אדיש, את הפוסט הבא פירסם יריב נתי אמש (שני) בעמוד הפייסבוק שלו: "צפיתי בסרט של גיא פינס בערוץ 10 כרגע וזה מרגיש לי כמו טונה של צביעות. הלו הוא עצמו והצוות שלו נלחמים על כל פריים של צהוב, ומתפרנס מזה כבר שנים. במשך שנים אני נמנע מלשתף פעולה עם המערכת שלו אותה מערכת שמבזה ומגחכת ומשפילה את אותם כוכבים שעליהם הוא דיבר בסרט. יש לו חלק ענק באותה חוויה קשה שאותה הוא עצמו והצוות שלו ובגללו נגרמת עגמת נפש רק מנסה להקטין אותם לצחוק עליהם ולקרוא להם פליטים גם בסרט שלו הוא לא התאפק וכתב מתחת לשם פליט או פליטה.

לא יזיק לא לגיא פינס ולא לשאר התקשורת שיודעת טוב מאוד לנצל את הרגע הגדול של אותם אנשים ולקצור את הרייטינג לכבד אותם יותר דווקא בגלל הרגישות שלהם באותו שלב, אבל הרייטינג מפתה אותם הטרפיק שהם מביאים איתם לכל אייטם ברכילות מנצח, אני רוצה להגיד לך פינס ולכל גופי התקשורת תתעוררו מדובר באנשים אמיתיים עם רגשות משפחה חברים ילדים הורים ובני זוג ולא באיזה פליט כמו שכולכם מנסים להדביק להם ולהקטין אותם, אני שמח שאני הראשון שהבין שמישהו צריך להיות שם עבורם.

אני רואה אני בדרך שלי שליחות אמיתית ורק מי שנמצא איתי יודע בדיוק כמה האנשים האלה חשובים לי. וכמה אני מנסה לשמור על כבודם וכמה אני נלחם עבור לחמם. שמח שאנשים שהלכו והולכים איתי עד היום לא לקחו חלק בסרט העלוב הזה! גם הוא לא באמת חושף את האמת העירומה.

אני עוד יותר שמח שהיום אנחנו קובעים ואנחנו בוחרים מה מתאים לנו ומה טוב לנו, יחד יש לנו כוח היום אנחנו חלק מאוד חשוב וחזק מאוד בתעשייה. והיום אנחנו כבר לא מסכנים. היום כל הטאלנטים שלי עובדים וכולם כוכבים. והיום יש תג מחיר לכל חשיפה היום אף אחד לא פראייר למדנו את המשחק בקיצור היום המצב אחר לגמרי ואני שמח שיש לי חלק בזה בקיצור נתראה בקמפיין הבא ובנימה אישית ממני אליך פינס יקר, איך אלירז שדה אמר בזמנו? תתקדם".

ראש בראש: יריב נתי נגד גיא פינס
ראש בראש: יריב נתי נגד גיא פינס.

יריב, איזה נקודה בסרט כל כך הרגיזה אותך? "גיא פינס בחר להראות רק את הכישלונות ובמהלך כל הסרט הוא רק דאג להקטין את אותם מפורסמים יותר ויותר".
אז אתה לא מסכים עם כל מה ששודר בסרט? "אני מסכים שצריך לטפל בהם בהרבה יותר רגישות וצריך להכין אותם יותר לחוויה, אבל הסרט היה מגמתי וסיפר סיפור שמראה רק צד אחד צד עצוב ומבזה ולא מכבד".
גיא פינס הגדיר אותם כ"פליטי ריאלטי", ואתה? "הם כוכבי ריאלטי, יוצאי ריאלטי, בוגרי ריאלטי, בשום מצב לא פליטים. יש לכבד אותם כבני אדם לפני הכל".

גם לאון שניידרובסקי, יוצא "האח הגדול" לשעבר ועובד במערכת "גיא פינס" בעבר, כתב כך בעמוד הפייסבוק שלו: "אז הרבה לא דיברתי או כתבתי, אבל במוד של יומהולדת החלטתי להוציא את זה מהסיסטם. כשיצאתי מהאח הגדול מיד נשלחתי לגיא פינס. זה היה חלום שהתגשם, להחליף את דורין אטיאס, ועוד נאמר לי שגיא בכבודו ובעצמו ביקש אותי. מה צריך יותר מזה?!? יותר מ-4 חודשים עבדתי במערכת, למדתי על השואוביזנס האמיתי, זה שנזרקתי אליו בין לילה, על מי חם ומי סתם, מי שווה אייטם ומי פחות ועוד. הרבה דמעות היו שם במערכת הזאת. הרגעים בהם דורין אטיאס לא הסכימה שאני אעשה את ספיישל האוסקר ולכן רק ליום אחד היא נקראה להחליף אותי, הביקורות של אחרי וכמובן אני, ילד בן 21 שבוכה במדרגות ובטוח שאף אחד לא אוהב אותו.

11666080_1173879432639293_2407338442217654773_n
בכל התקופה הזאת אני לא זוכר שמישהו במערכת שאל לשלומי, התעניין, עזר, תמך. איש איש לעצמו. אני הייתי טוב לאותו רגע ואז זה לא באמת עניין אף אחד, משתמשים וזורקים. הגיוני, ככה זה, מבין ומקבל. אני לא מתלונן, שמח על הדרך וגאה על כל ההישגים אבל מה שאני לא יכול לסבול זה את הצביעות הנוראית! אותו גוף שיוצר את המעמדות, את אפקט ״הפליטים״, את הלעג ואת התרבות הזאת. אלה שבהינף יד יכולים להחליט מי חם ומי ״סתם״, הם יהיו אלה שיסקרו אח״כ את המציאות הנוראית של כוכבי הריאליטי?!? אתם אמיתיים? הכול משחקי רייטינג ושקר!! אני עצבני ועוד יותר כואב לי על אותם אנשים ששפכו את דמם בשביל תוכנית כזאת שמסמלת את המשך הניצול. הולך לישון עם המון מחשבות ובעיקר קצת שמח שהתבגרתי וניהייתי חכם יותר. תודה לכוח החיים".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן