כל הפרטים העסיסיים והחדשים על החתונה של בר רפאלי

barafi

אחרי שנתיים וחצי של פרידה אחת מתוקשרת, זוגיות מבטיחה ומעבר למגורים ביחד – החליטו בר רפאלי ועדי עזרא לאשש את השמועה שהתגלגלה בביצה, והפעם להתחתן באמת, אחרי שזה כבר סופי וברור – יש חתונה, לנו רק נשאר לגלות לכם מי הולך להופיע בחתונה, ומה אתם הולכים לאכול שם – כל הפרטים.

מאז הפרידה האחרונה של הזוג, נראה שמערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון. בחודשים האחרונים רפאלי ועזרא נודדים מחופשה לחופשה – הם הספיקו לעבור ביוון, ניו יורק, ואפילו בקריביים, (שם עדי כרע ברך והציע נישואים בזמן ארוחה רומנטית פרטית בלב ים.) בר הצהירה בעבר כי מצאה את החתן המיועד וכנראה שעזרא הבין שגם הוא מצא את האחת והיחידה שלו, וכעת אחת החתונות הגדולות יותר של ביצת הסלבס מתקרבת אלינו בצעדי ענק (עוד פחות מחודשיים) בר רפאלי & עדי עזרא.

11348281_686042248162357_2058832032_n

החתונה שצפויה להתפרש לאורכו של שבוע שלם, הולכת להיות יוצאת דופן מהרגיל, כאשר ביום חמישי ה- 24.9 יתחתנו הזוג כדת משה וישראל. ובואו נעבור לעיקר, מי שצפוי להיות אחראי על תחום המזון והאוכל בחתונה המדוברת הוא השף המוכר רן שמואלי, שעובד כבר למעלה מ-25 שנה בתחום, בעבר היה אחראי שמואלי על לא מעט חתונות של סלבס אחרים, ונראה כי הוא מבין עניין בתחום. אבל שמואלי לא צפוי לבשל לבדו, שכן לצידו השף אביב משה אמור להפתיע גם הוא, במנות שרק הוא יודע להכין.

235763

אחרי אוכל טוב, האורחים צריכים גם הופעה- למערכת פורטל עומרי חיון נודע כי רפאלי סגרה לפני מספר ימים גם עם חברי להקת "מה קשור", אסי, ברוך ושלום. וגם הם צפויים להופיע בחתונה שלה, ב-24 לחודש הבא. נראה שלא היה קל להשיג את אותה השלישייה לחתונה המדוברת, שכן הם לא נוהגים להופיע באירועים מסוג זה, אבל מה לא יעשו בשביל רפאלי?

"מה קשור" הם לא היחידים שצפויים להופיע בחתונה, הם הולכים להצטרף לזמר המפורסם שלומי שבת – שצפוי להכניס לחופה את בר רפאלי ועדי עזרא.

ללא שם

אבל צריכים גם לחגוג קצת לפני החתונה, ביום ראשון האחרון דיווחנו לכם כאן בפורטל עומרי חיון שכל החברות הכי קרובות של רפאלי, יטוסו בקרוב אל אחד מהאיים המלדיביים, למסיבת רווקות מיוחדת במינה, כזאת של פעם בחיים. לפי מקורות יודעי דבר, בבית מלון סמוך למקום האירוע נסגרו לא מעט חדרים, לפי איך שזה נראה כעת המלון מתעתד להגיש אוכל חם והמון אלכוהול 24/7 לכל אורחיה של רפאלי.

baraddi_4_x5

שיהיה במזל!

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן