הזמר השבדי מאנס זלמרלוב שזכה באירוויזיון מגיע לישראל

1

כן בנות, אתן לא מדמיינות, זה נכון: הזמר השבדי והזוכה הגדול של תחרות האירוויזיון, מאנס זלמרלוב בן ה-29 צפוי להגיע לישראל ביום חמישי ה-20 באוגוסט, אז איפה תוכלו לפגוש אותו? כמה למה ומתי, כל הפרטים.

הזמר השבדי זוכה האירוויזיון מאנס זלמרלוב מגיע לישראל והפעם זה סופי. זלמרלוב, בן 29, הוא זמר פופ ומנחה טלוויזיה שבדי, והוא התפרסם לאחר השתתפותו בעונה השנייה של תוכנית המציאות "איידול", המקבילה השבדית ל"אמריקן איידול". בשנת 2006 השתתף בגרסה השבדית ל'רוקדים עם כוכבים' שבה הגיע למקום הראשון.

זלמרלב הנחה את תוכנית המוזיקה המצליחה "Allsång på Skansen". זלמרלוב זכה השנה בתחרות הארוויזיון עם הניקוד השלישי הגבוה ביותר בהיסטוריית התחרות ועכשו הוא מגיע לישראל רגע לפני פתיחת סבב ההופעות שלו באירופה, לנו רק נשאר להגיד תודה.

2

מאנס זלמרלוב יגיע כאורח של איקאה ישראל וישתתף באירוע השקת קטלוג 2016, שיתקיים בבית השגריר השבדי בערב יום חמישי, ה- 20 באוגוסט, את מפגש המעריצים צפוי מאנס לקיים  ב"איקאה" שבנתניה ב- 20.8 בשעה 14:00.

איקאה ישראל משיקה את קטלוג 2016 שמוקדש השנה לנושא הבישול, החיים במטבח וכל מה שסביבם, האירוע עתיד להתקיים בבית שגריר שבדיה ולשם כך הוזמן את מאנס זלמרלוב, הזמר השבדי שזכה השנה באירוויזיון עם השיר "Heroes". האירוע, שמתקיים לכבוד השקת הקטלוג המסורתית שמופץ בארץ בו זמנית עם שאר העולם בהיקף של 1,700,000 עותקים רק בישראל ובעולם בהיקף 213,000,000 עותקים, יתקיים ביום חמישי, 20 באוגוסט, בשעות הערב בבית השגריר השוודי, במהלכו ישיר מאנס ארבעה שירים בגרסה אקוסטית, כולל את השיר המצליח Heroes. מאנס יגיע למספר ימים לישראל בליווי נגנים והמנהל האמנותי שלו.

3

שוקי קובלנץ, מנכ"ל איקאה ישראל, מסר: "אנו משיקים את קטלוג 2016 שמוקדש לחוויות שמשותפות לכולנו, סביב החיים במטבח, בישול, אפייה ושהייה ביחד. אנו שמחים לארח את מאנס זלמרלוב, ומאחלים לו הנאה בביקורו".

צפו בביצוע של מאנס שזכה במקום הראשון:

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן