גלעד שליט ובת זוגו עדי סיגלר מבלים בים

ללא שם

אחד הזוגות היותר מסוקרים בשנה הנוכחית, גלעד שליט  (29) ובת זוגו עדי סיגלר (23) חגגו את ט"ו באב כמו שצריך עם שיזוף טוב בחוף הים, וארוחת ערב רומנטית במיוחד במסעדה צמודה לחוף הים בהרצליה, הצעת נישואים עדיין לא הייתה – אבל הרבה אהבה וקיצ'יות, דווקא כן.

ללא שם

את הפוסט המפורסם שהעלתה עדי סיגלר, בת זוגו של גלעד שליט עם הצהרת כוונות ברורה למדי, כולנו לא נשכח, באותו הפוסט כתבה סיגלר: "אז זאת המשפחה שלנו. גלעד התפקיד האבא ואני בתפקיד האימא. בלה (הכלבה) היא הנסיכה הקטנה שלנו. בימים כאלו, שמצד אחד הראש עמוק בלימודים ומצד שני הלב כואב ונזכרים וחושבים על העבר, אני רק שמחה שאתה פה איתי, שאתה שלי, שאתה האדם הכי צנוע, אופטימי ורגיש ושאתה אוהב אותי בחזרה. מחכים לבשורות טובות ועל הדרך גם שנוציא ציונים סבירים… אני אוהבת אותך, הגבר של חיי".

asdasff_g

ללא שם

מאז אותו הפוסט צצו שמועות רבות בדבר הצעת נישואים של שליט אל סיגלר, שמועה שהתבררה כלא נכונה, אבל מאז נראה שהזוג קרובים מתמיד. הזוג הגיעו במהלך ט"ו באב בשעות הצהריים של לחוף הים בהרצליה, כשהם מצויידים בבגדי ים, מצלמה, והמון אהבה. משם המשיכו הזוג לארוחת ערב מפנקת ורומנטית במיוחד, במסעדה הצמודה לחוף הים בהרצליה, משם חזרו הביתה הזוג כשהם מאוהבים ומרוצים, סחטיין להם.

ללא שם

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן