האמנית נטלי כהן וקסברג ממשיכה לעורר סנסציות

541711_558914247469280_2040589489_n

נטלי כהן וקסברג, האמנית הפוליטית שהטילה את צריכה על דגל מדינת ישראל והצליחה לעורר זעם של מדינה שלמה, מעלה קליפ נוסף וחדש כשעל ישבנה הסמל של המשטרה עם כיתוב "אין יציאה", יצאנו לבדוק את פשר החשיפה.

ללא שם

ללא מעצורים: בהופעה חדשה בשם "צנזורע" מופיעה נטלי כהן וקסברג כשעל ישבנה הסמל של המשטרה עם כיתוב "אין יציאה". לקראת סוף הסרטון, היא מבקשת שישימו לה פתקים בישבן, עם בקשה – על איזה דגל הקהל היה רוצה שתחרבן. הקהל שם בישבן שלה פתקים – משמע היה הכותל.

כזכור לכולנו האומנית נטלי כהן וקסברג נעצרה לפני כחצי שנה לאחר שפרסמה סרטון, ובו היא עושה את צרכיה על דגל מדינת ישראל. לאחר המעצר נשלחה למעצר בית, ונאסר עליה לגלוש באינטרנט לתקופה של חודש.

ללא שם

באחד הראיונות איתה, אמרה וקסברג כי "חופש הביטוי מוגבל כאן ואיזה ציד מכשפות מתקיים פה. אמשיך להתבטא בצורה חריפה, מה שקוראים קיצונית, כמובן במסגרת החוק. יש מלחמה מתגברת על חופש הביטוי, ואמשיך לצעוק נגד אי-צדק, לא יצליחו להפחיד אותי". עוד הוסיפה וקסברג כי "הקקי הוא מוטיב חוזר שלי באמנות וזכותי להשתמש בו כאמצעי אמנותי. המדינות והממשלות בדרך כלל מחרבנות על האזרחים, אז הפעם אנחנו חירבנו עליהן… אני שלמה לגמרי עם כל מה שעשיתי".

צפו בקליפ המלא:

https://www.youtube.com/watch?v=C9wc7dai5AE&feature=youtu.be

 

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן