טל גלבוע נגד מיכל אנסקי: "מקווה שתפשטי את הרגל"

11844128_886966781340605_1970157906_n

שופטת "מאסטר שף" מיכל אנסקי, העלתה לעמוד הפייסבוק שלה פוסט המבקש מגולשיה להציע לה מנה טבעונית חדשה שעתידה להיות מוגשת במסעדה שלה, אלא שבדיוק אז טל גלבוע, זוכת "האח הגדול", מיהרה להגיב בחזרה: "אין סיכוי שחבריי ידרכו במקום המוות שלך. לכי דברי על הכת הטבעונית ואז תבקשי שנפרנס אותך", כל הפרטים.

בסוף השבוע שעבר העלתה מיכל אנסקי, שופטת "מאסטר שף" ובעלת מסעדה מוכרת, פוסט בעמוד הפייסבוק שלה בו היא מבקשת מעוקביה וגולשיה להגיב בחזרה הצעות למנה טבעונית טובה. אנסקי תיכננה להוסיף לתפריט שלה את המנה הטבעונית הטובה ביותר שתיבחר, הפוסט זכה לאלפי תגובות, לייקים ומאות שיתופים, אבל גם לתגובה אחת שלא הצלחנו שלא לשים לב אליה.

בין התגובות הרבות מצאנו גם את תגובתה של טל גלבוע, זוכת עונת "האח הגדול" לשעבר, שהייתה תגובה לא קלה במיוחד: "חחחחח, באמת מקווה שתפשטי את הרגל ותתחילי להתפרנס ממשהו שיכבד אותך. אין סיכוי שחבריי ידרכו במקום המוות שלך. לכי דברי קצת על הכת הטבעונית ואז תבקשי שנפרנס אותך", כותבת גלבוע.

הפוסט המדובר של מיכל אנסקי, צילום מסך.
הפוסט המדובר של מיכל אנסקי, צילום מסך.

בין המנות שהוצעו, נכתבו גם האשמות רבות כלפי אנסקי, "אף טבעוני לא ידרוך במסעדה הכושלת שלך", נכתב בתגובה אחת, "קצת מוזר לי הפנייה שלך לאוכלוסייה שאת בזה לה, בבקשה לתת לך משהו שמשלמים עליו כסף, כשכל המוטיבציה שלך היא כלכלית בלבד- הרי את לא רואה את בעלי החיים ממטר.טבעוני שמכבד את עצמו ממילא לא יבוא לשבת במסעדה רווית הגופות שלך ובכלל… אם הוא נתן לך את המתכון- מדוע שיבוא לאכול אותו אצלך?", נכתב בתגובה אחרת.

ללא שם
התגובה של טל גלבוע על הפוסט של מיכל אנסקי

כך כתבה מיכל אנסקי בפוסט: "שלום חברים שלי, כבר הרבה זמן שאני מחפשת למסעדה שלי את המנה הטבעונית המושלמת. מנה עיקרית טעימה, מוקפדת, מחומרי גלם מצוינים – מנה ביתית ולא מתחכמת. אני לא אוהבת אוכל שמורכב מתחליפים, כמו שמנת צמחית ומרגרינה ושאי אפשר להכין אותה בכל מטבח ביתי. וגם לא מנות מורכבות הדורשות תהליכים ארוכים – פשוט אוכל טעים בלי בשר, חלב וביצים. הייתי רוצה שאתם תעזרו לי. כתבו לי בתגובות רעיונות למנה הטבעונית המושלמת שלכם ואנחנו ב'אחד העם אחד' נבחר את המתכונים המעניינים ביותר ונכין אותם. המנה הטובה ביותר תכנס לתפריט ותקרא על שם הממציא שלה וכמובן שהיא או הוא יוכלו להגיע למסעדה ולאכול אותה בחינם. אז מה אתם אומרים?".

בעקבות פנית פורטל עומרי חיון לטל גלבוע, היא ביקשה למסור את ההודעה הבאה: "מי שכינתה את הטבעונות כדת פוריטנית, מי שאומרת שהורים שמאכילים את הילדים שלהם מהצומח- בתי אחראייים, רצוי שתלך ותלמד מעט על תעשיית המזון מן החי שכה מתהדרת בה ומתפרנסת ממה. על עופות מולעטי אנטיביוטיקה כזרזי גדילה, על חלב מלא בהורמונים של הריוניות וממליטות- על המוגלה באישור משרד הבריאות. דיוקסינים בביצים ועוד. מי שכה מתענג ממוות בוודאי ובוודאי לא אפרנס אותו, כשמיכל תוריד את כיסויי העיניים שלה ותתחבר לכאב ולסבל הנוראי אותו היא מממנת אני אשמח לפרנס אותה אפילו אמליץ לה לצפות בהרצאה שלי "קירות שקופים" היא מופיעה שם".

גלבוע נגד אנסקי
גלבוע נגד אנסקי

להזכירכם לפני כ-3 שבועות נעצרה טל גלבוע בעקבות ניסיונותיה למנוע מעבר של משאיות בהם נמצאים מאות כלובים עם תרנגולות, בכניסה למפעל המיועד לשחוט אותם. גלבוע התראיינה לפורטל עומרי חיון וסיפרה על המאבק העיקר שלה לזכויות בעלי חיים, "אני מדברת בתור אחת שעבדה בתעשייה, הייתי מדריכה ב"עולם האווז", מרכז מבקרים לרביית עופות – ברגע שאתה מתעסק בין 8-12 שעות ביממה עם בעלי חיים, שהמטרה הסופית היא לשחוט אותם, אתה כבר לא רואה בהם בעלי חיים, יש ניתוק מוחלט וזה כבר לא רלוונטי, המטרה היא שבאמת אנשים יידעו מה קורה במשחטות ויבינו שזה באמת נמצא בכל מקום, ברפתות, בלולים, במשחטות, השורה התחתונה היא טבעונות", טוענת גלבוע.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן